  • 11. Data: 2007-04-20 20:53:34
    Temat: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Od: "Tom" <tomash_p WYTNIJ @poczta.onet.pl>

    > Sprytni sa, Metribank chodz zaden to bank.
    > Maja konta chodz nie sa bankiem.

    Xelion tez ma konta (pekao) a bankiem nie jest

  • 12. Data: 2007-04-20 20:54:26
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Tom napisał(a):

    > ok niech bedzie :)
    > a najlepsze jest to:
    >
    > "...
    > Oto kilka z naszych propozycji...
    >
    > 1.. Metrikonto bezpieczny rachunek którego niezajmie Tobie nawet komornik
    > ..."

    Z cennika
    Metribank proponuje Tobie wiele rozwiązań do wyboru. W zależności od
    Twoich potrzeb i możliwości zaproponujemy odpowiednie oprocentowanie
    oraz opłaty, które w Metro Pożyczkach kształtują się w następujący sposób:

    Oprocentowanie stałe od 8%

    [Swietnie ale dalej]

    Łączna prowizja za przygotowanie wniosku, doradztwo kredytowe oraz
    usługi i pośrednictwo finansowe 3,00 - 15,00%

    Prowizja za rozpatrzenie wniosku 0,00 - 100 zł

    Prowizja przygotowawcza 0,00 - 5,00%

    Opłata za wcześniejszą spłatę kredytu 0,00 - 100 zł

  • 13. Data: 2007-04-20 20:59:41
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Tom napisał(a):

    > Xelion tez ma konta (pekao) a bankiem nie jest

    Ale przy Koncie Xelion jest napisane,

    Konto Xelion jest produktem opracowanym i prowadzonym przez Bank Pekao
    SA, do którego dołączana jest bezpłatna, międzynarodowa karta Maestro -
    zarówno dla Posiadacza, jak i Współposiadacza konta. Pozwala ona:

    Czyli oni sprzedaja konta PEKAO SA ktore nazywa sie handlowo Xelion.
    To jak karty kredytowe Avon, Era itd.
    No chyba ze BRE Bank gwaratuje i prowadzi te konta metribanku
    ale takiej deklaracji na stronie nie ma

  • 14. Data: 2007-04-20 21:15:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Czyli oni sprzedaja konta PEKAO SA ktore nazywa sie handlowo Xelion.
    > To jak karty kredytowe Avon, Era itd.
    > No chyba ze BRE Bank gwaratuje i prowadzi te konta metribanku
    > ale takiej deklaracji na stronie nie ma

    W tym przypadku to jakis posrednik kredytowy, ktory wymyslil sposob na
    biznes. Widac, ze pracy wlozyl sporo. Oczywiscie wszystkoto oszustwo -
    ciekawe kiedy to zwina :) Oprocz BRE wymienae sa produkty Pekao SA,
    Millennium, BZ WBK, etc. Cwaniaczki sa coraz lepsi.
    Z moich informacji wynika, ze same banki bezskutecznie prosza (poprzez
    pranwikow) o zdjecie wszelkich informacji na ich temat. Jak widac - bez
    rezultatow.
    Pogooglajcie - nawet wywiad (w zamian za reklame) pokazal sie w jakiejs
    bezplatnej gazetce. Zenada jednym slowem - na zasadzie "zrobmy sobie bank"

  • 15. Data: 2007-04-21 08:47:28
    Od: "mrbravo" <d...@w...pl>

    ...do tego kolesie sa sp z o.o. a bank moze byc tylko akcyjna. Ciekawe co
    robi KNF, bo patrzac na oferte tego "banku" szykuje sie nam afera podobna do
    sprawy WGI.

  • 16. Data: 2007-04-21 09:41:41
    Od: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(a):

    > Sprytni sa, Metribank chodz zaden to bank.

    Przekret lub przygotowanie do niego. Dane z rejestracji DNS:

    DOMENA:
    nazwa domeny: metribank.pl
    id abonenta: nta114383 (FIRMOWA)
    serwery nazw:
    ns1.netart.pl.[85.128.128.10]
    ns2.netart.pl.[85.128.129.10]
    ns3.netart.pl.[85.128.130.10]

    utworzona: 2006.10.19

    ostatnia modyfikacja: 2006.10.19

    REGISTRAR:
    NetArt
    Zabawa 118
    32-020 Wieliczka
    Polska/Poland
    +48.801 800 700
    +48.12 4244010
    b...@n...pl

    ABONENT:
    firma: UNDERGROUND GROUP POLSKA
    ulica: KARTUSKA 6
    miasto: 81-002 GDYNIA
    lokalizacja:
    pl

    identyfikator: nta114383
    ostatnia modyfikacja: 2006.10.19
    dane aktualne z dnia: 2007.04.21

    Lokalizacja to "prawie" centrum Gdyni ;-)
    http://adres.targeo.pl/gdynia,kartuska,6

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 17. Data: 2007-04-21 14:01:39
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    > Maja jaja ze stali a co na to KNF ciekawe, ciekawe tez gdzie haczyki dla
    > lokat na 10% :))

    jeszcze KB, KNF dopiero przejmie ja od stycznia 2008.
    ale i tak chyba powinni sie na ten temat wypowiedziec,
    po co ludzie maja tracic pieniadze...

    piotrek

  • 18. Data: 2007-04-23 17:18:05
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    > Lokalizacja to "prawie" centrum Gdyni ;-)
    > http://adres.targeo.pl/gdynia,kartuska,6

    A jakie to ma znaczenie czy centrum, czy nie? Zresztą mogę powiedzieć, że
    mieszczą się na I piętrze ;)

  • 19. Data: 2007-04-23 19:58:31
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 23 Apr 2007 17:18:05 +0000 (UTC), b...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

    > A jakie to ma znaczenie czy centrum, czy nie? Zresztą mogę powiedzieć, że
    > mieszczą się na I piętrze ;)

    W wynajętym mieszkaniu?
    ;)
    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2007-04-24 09:47:49
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl>

    On 20 Kwi, 21:51, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:
    > Sprytni sa,Metribankchodz zaden to bank.
    > Maja konta chodz nie sa bankiem.
    > Ale uzywania slowa kredyt hmmm to chyba nielegalne
    >
    > No i te lokaty na 10% prawdaa ze ladnie
    wygladajahttp://www.metribank.pl/index.php?site=dla_
    ciebie-lokaty-gwarantowana...

    Zadałem sobie trochę trudu aby sprawdzić te informcje.
    Z moich wiadomości wynika iż Metribank to centrum Finansowe i tak też
    się przedstawiają nigdzie nie jest napisane nawet dzwoniąc na
    infolinię metribanku można uzyskać informacje że metribank to tylko
    centrum finansowe świadczące usługi pośrednictwa finansowego
    pośredniczą głównie w sprzedaży pożyczek oferowanych przez niektóre
    spółki grupy BRE Banku a w szczególności mBanku. Mają w swojej ofercie
    także pożyczki i kredyty innych Banków tj. Millennium, PKO BP czy WBK.
    Wszystkie własne oferty Metribanku to usługi pośrednictwa
    finansowego.
    Nigdzie nieznalazłem także informacji że Metribank sprzedaje rachunki
    bankowe niemożliwe jest to chociażby ze względu na to iż poprostu
    Metribank to nie jest Bank a nazwa Metribank jest tylko nazwą własną
    traktowaną jako jedno słowo czyli nie Bank który się nazywa METRI
    tylko firma która nazywa się METRIBANK czy też "CENTRUM FINANSOWE
    METRIBANK".
    Niestety w internecie nie znalazłem nic na temat Metrikonta nazwy
    używanej na stronie metribanku jednak dzwoniąc na infolinię uzyskałem
    informację że niebawem zosanie wprowadzona do oferty USłUGA
    pośrednictwa finansowego zwana USłUGą METRIKONTA i będzie to coś w
    rodzaju wirtualnej agencji wpłat a dokładniej: osoby korzystające z
    usługi metrikonta będą mogły wpłacać środki na poczet realizacji
    zleceń zapłaty i zlecać wykonanie zapłaty np. za gaz tak jak w
    zwykłych agencjach wpłat takich jak Skarbonka czy coś podobnego a w
    celu ułatwienia współpracy z klientem wszystkie zlecenia
    ewidencjonowane będą na odrębnie wyznaczonym dla każdego klienta
    rachunku należącym do Metribanku.
    Faktycznie Metribank to nazwa która może być myląca więc w rozmowie z
    dyrektorem Metribanku uzyskałem informację ze rozpoczęto prace nad
    zmodyfikowaniem tej nazwy aby dawała jasno do zrozumienia że Metribank
    to Firma świadcząca usługi finansowea a nie jest to Bank z tym że
    proces zmiany nazwy w KRS i poprawy materiałów reklamowych to proces
    który napewno nie trwa 5 minut. Obiecano mi także że na stronie
    Metribanku zamieszczą odpowiednie wyjaśnienie tego czym naprawdę jest
    Metribank. Zobaczymy...

    Osobiście uważam że nie ma w tym jakiegoś oszustwa a jedynie brak
    dopracowania niektórych szczegułów.
    Redaktor z Gdyni