  • 31. Data: 2005-01-20 20:32:01
    Temat: Re: Metoda przed ujawnieniem nr karty ??
    Od: g...@p...onet.pl

    > 4402107010475604 :D No i sobie teraz zrób coś z tym numerkiem :D

    > A w działaniu twardszy, anonimowy trzęsidupku :D

    Czekales do wieczora, jak mamusia wroci z pracy, wyjales karte z portfela i
    wpisales nr ( pewnie jakas cyfre zmieniles jeszcze :D ).

    Wcale nie jestem anonimowy, jakbys dokladnie sprawdzil. Dodatkowo trzese dupa
    jak moge jesli chodzi o kradziesz mojej kasy :)

  • 32. Data: 2005-01-20 20:35:53
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > 4402107010475604 :D No i sobie teraz zrób coś z tym numerkiem :D

    > A w działaniu twardszy, anonimowy trzęsidupku :D

    i i czemu sygnaturki do tego posta nie dales? bales sie? anonimowy wazniaku?
    skoro taki jestes pewny bezpieczenstwa swojej kasy, to czemu takie defraudacje
    ma Visa i MasterCard na glowie? Pewnie sa tam sami idioci, powinienes tam byc
    szefem :)

    Ciekawe czy link do tego listu na usenecie zainteresuje wydawce karty ?

  • 33. Data: 2005-01-20 20:43:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > A teraz ładnie przeproś :D

    Jeżeli jest to karta:

    - aktywna
    - Twoja
    - wspierająca MO/TO/IO
    - na której są dostępne środki (w wywokości powiedzmy conajmniej 500 PLN)

    to przepraszam
    :-)

    bo:
    nazwisko i imię - znane
    datę ważności można wykombinować (aż tyle tych możliwości nie ma)

    Ja sprawdzać nie zamierzam, bo nie jestem złodziejem. Ale za innych nie
    gwarantuję.

  • 34. Data: 2005-01-20 21:02:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 21:43:59 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Jeżeli jest to karta:
    >
    >- aktywna
    >- Twoja
    >- wspierająca MO/TO/IO
    >- na której są dostępne środki (w wywokości powiedzmy conajmniej 500 PLN)
    >
    >to przepraszam
    >:-)

    Moja.

    >bo:
    >nazwisko i imię - znane
    >datę ważności można wykombinować (aż tyle tych możliwości nie ma)

    Można

    >Ja sprawdzać nie zamierzam, bo nie jestem złodziejem. Ale za innych nie
    >gwarantuję.

    Jak ktos chce sobie kłopotów narobić, to prosze bardzo.

  • 35. Data: 2005-01-20 21:03:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 20 Jan 2005 21:32:01 +0100, g...@p...onet.pl wrote:

    >Czekales do wieczora, jak mamusia wroci z pracy, wyjales karte z portfela i
    >wpisales nr ( pewnie jakas cyfre zmieniles jeszcze :D ).

    Wyobraź sobie, anonimowy trzęsidupku, że niektórzy mogą sobie pójsć do
    restauracji na kolację :D

    >Wcale nie jestem anonimowy, jakbys dokladnie sprawdzil. Dodatkowo trzese dupa
    >jak moge jesli chodzi o kradziesz mojej kasy :)

    Jesteś anonimowym trzęsidupkiem. Do tego takim wszawym, że nie umie
    sie przyznać do porażki.

  • 36. Data: 2005-01-20 21:04:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 20 Jan 2005 21:35:53 +0100, "gilberto"
    <g...@p...onet.pl> wrote:
    >i i czemu sygnaturki do tego posta nie dales? bales sie? anonimowy wazniaku?

    Bo to inny komputer. Teraz już lepiej, anonimowy, wszawy, trzęsidupku?
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/kropek/

  • 37. Data: 2005-01-20 21:16:10
    Od: <c...@l...plussuu_nnntooo>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> napisał(a):

    > 4402107010475604 :D No i sobie teraz zrób coś z tym numerkiem :D

    > A w działaniu twardszy, anonimowy trzęsidupku :D

    Ta Podales zly numer karty sprawdzie sobie algorytmem ;]

    4402107010475604 --> This Visa is invalid!
    Karta nalezy rzeczywiscie do citi (Bank Handlowy W Warszawie SA CREDIT
    CLASSIC Poland)

    Ale podmieniles cyferke/cyferki ;]

  • 38. Data: 2005-01-20 21:36:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 22:16:10 +0100, <c...@l...plussuu_nnntooo> wrote:

    >4402107010475604 --> This Visa is invalid!

    Na końcu piątka :D

  • 39. Data: 2005-01-20 21:40:46
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    A jednak zrobił :)

    pozd
    as

  • 40. Data: 2005-01-20 21:50:13
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Na końcu piątka :D

    Czyli co? To w końcu był poprawny numer, czy nie?

    Bo jeśli nie to chyba nie mamy o czym rozmawiać.