  • Data: 2015-03-05 14:09:37
    Temat: Re: Meritum - zmniejszyli oprocentowanie na 2,75%
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-05 o 09:22, J.F. pisze:

    > No ale wiecie ... na tej grupie sami narzekajacy ze za niskie odsetki
    > od lokat, nikt sie kredyty nie pyta ... wiec rynek dziala :-)
    >
    > Dalej to swiadczy chyba o tym ze gospodarka ciagle sie slabo rozwija,
    > wiec nikt kredytow nie chce.

    No ja mam mały kredycik na furke, ale właściwie ze stałym %
    - musiało by zawirować wokół stopy redyskontowej weksli (o ile mnie
    skleroza nie myli)
    tak więc ciecie stóp przez RPP mnie nie rusza
    Za to lokowanie środków w bankach mocno zaczyna tracic na atrakcyjnosci
    a raczej o to IM głównie chodzi ? - znaczy wyciagac i konsumowac bo
    magazyny pełne ;)

    Pozdro