  • Data: 2015-03-06 11:30:44
    Temat: Re: Meritum - zmniejszyli oprocentowanie na 2,75%
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    >Jakoś nie pomyślałem, że to tak może być.
    >To po co oni się w ogóle zbierają i robi się koło tego wielkie halo
    >skoro muszą podążać za WIBORem i koniec tematu ?

    No wiesz - wg tego dziala NBP, to musi komisja ustalac :-)

    Poza tym to nie calkiem tak ze podazaja za WIBOR, oni moga tez byc
    przed wiborem i "dac sygnal".
    Jak sa warci swoich pensji, to wibor podazy za nimi, a jak nie podazy,
    to oni podaza na kolejnym posiedzeniu :-)

    Wibor moze byc tez manipulowany ... ale jedno jest pewne - na dluzszy
    dystans RPP z rynkiem nie wygra.

    J.