  • 1. Data: 2012-10-12 14:12:24
    Temat: Meritum - stare wiśnie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Kiedy mogę zamknąć kartę, jeżeli zapłaciłem 6.10? :)
    I kiedy przyjdą wiśnie w wys. 100+30?
    O te 30zł dalej trzeba starać się przez reklamację?

    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2012-10-12 14:28:43
    Temat: Re: Meritum - stare wiśnie
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-10-12 14:12, r...@k...pl pisze:
    > Kiedy mogę zamknąć kartę, jeżeli zapłaciłem 6.10? :)
    > I kiedy przyjdą wiśnie w wys. 100+30?
    > O te 30zł dalej trzeba starać się przez reklamację?

    Ja to nie dostałem ani 100 ani 30. Wszystkie warunki spełnione,
    reklamacje złożone. Porażka a nie bank.

    pzdr
    Zyga

  • 3. Data: 2012-10-12 15:07:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 14:28:43 +0200, Zyga napisał(a):

    > Ja to nie dostałem ani 100 ani 30. Wszystkie warunki spełnione,
    > reklamacje złożone. Porażka a nie bank.

    Ja poszedłem do oddziału podpisać umowę ale nic tam o tym nie wiedzieli.
    Mieli oddzwonić i do dziś nic nie zrobili. Napisałem w między czasie do
    nich maila ale też bez odpowiedzi. Także popieram - porażka.

    Xenocide

  • 4. Data: 2012-10-12 15:48:09
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Ja dostałem wszystko Choc fakt o 30 zl musialem pisac reklamacje ale nie
    trwalo to dlugo kilka dni teraz czekam na zamkniecie lokaty i bay bay

  • 5. Data: 2012-10-12 16:47:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> m...@4...com

    : Kiedy mogę zamknąć kartę, jeżeli zapłaciłem 6.10? :)
    : I kiedy przyjdą wiśnie w wys. 100+30?
    : O te 30zł dalej trzeba starać się przez reklamację?

    Ja dostałem 100 wiśni już dawno; o 3 dychach
    jakoś zapomniałem -- dobrze, że mi przypomniałeś.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-10-15 14:14:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Oct 2012 16:47:45 +0200, w <k59b7j$pma$1@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Ja dostałem 100 wiśni już dawno; o 3 dychach
    > jakoś zapomniałem -- dobrze, że mi przypomniałeś.

    To cieszę się -- ale ile wg regulaminu mieli?
    Swoje dokumenty już dawno gdzieś posiałem.

  • 7. Data: 2012-10-15 14:59:53
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 14:20:07 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:

    > To cieszę się -- ale ile wg regulaminu mieli?

    "3. Wypłata nagrody nastapi jednorazowo w okresie do 15 dni od dnia spełnienia
    warunkow, o ktorych mowa w § 4, pod warunkiem, ze do dnia Wypłaty nagrody Uczestnik
    nie odstapił skutecznie od Umowy Konta lub nie uległa ona rozwiazaniu."

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 8. Data: 2012-10-15 17:42:56
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>

    W dniu 2012-10-15 14:59, quiris pisze:

> [...]
    nie odstapił skutecznie od Umowy Konta lub nie uległa ona rozwiazaniu."

    Natomiast jeśli chodziło Ci o 30 zł za podpisanie w placówce

    2. Nagroda będzie przekazana nie później niż w terminie 21 dni od daty
    spełnienia przez Uczestnika wszystkich warunków
    określonych w § 4 z zastrzeżeniem, że na dzień wypłaty Nagrody umowa w
    zakresie Rachunku nie będzie w okresie
    wypowiedzenia.

    Regulamin w pdf twoją tarczą i mieczem :)