  • 11. Data: 2012-08-08 13:52:50
    Temat: Re: Meritum daje 100zl
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    Franc <s...@w...pl> napisał(a):

    > Rozumiem, że doczytaliście.
    > Żeby dostać jednorazową 100, trzeba m.in.:
    > 3) w okresie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku o otwarcie Konta
    założą
    > Pierwszą Lokatę,
    >
    > a lokaty to: 8,5% w skali roku – w przypadku lokaty na 3 m-ce dla kwoty
    od
    > 500 zł do 5000 zł
    >
    > ergo
    > Wrzuć 500 zł na 3 miesiące, żeby dostać 100 + 30 za otwarcie rachunku
    > oddziale.

    Nie jest to zły interes - oprocentowanie takiej 500-złotowej lokaty wyniesie
    wówczas 26% :)

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 12. Data: 2012-08-08 13:58:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    7...@g...pl napisał(a) :

    > Podczas wypełniania wniosku podejmujesz decyzję co do placówki. Reszta tutaj:
    > http://www.meritumbank.pl/binsource/f/46/31/8/bin_C3
    PO57ae86f2d42daf1d46318.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regu
    lamin_promocja_podpisanie_umowy_placowka.pdf

    He, he, jakiś nowy trend nam się zaczyna?

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 13. Data: 2012-08-08 13:58:57
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 8 Aug 2012 11:52:50 +0000 (UTC), mohonk napisał(a):

    > Nie jest to zły interes - oprocentowanie takiej 500-złotowej lokaty wyniesie
    > wówczas 26% :)
    :-)

    Też prawda - 125 złotych na ulicy nie leży.

    --
    Franc

  • 14. Data: 2012-08-08 17:16:42
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "mohonk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie jest to zły interes - oprocentowanie takiej 500-złotowej lokaty
    > wyniesie
    > wówczas 26% :)

    To w skali 3 miesięcy, a w skali roku będzie 104% + 8.5%.
    P.G.

  • 15. Data: 2012-08-08 20:23:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 8 Aug 2012 13:29:47 +0200, w <lum83eo5ds9a$.1vzhswwsjeihv.dlg@40tude.net>,
    Franc <s...@w...pl> napisał(-a):

    > Rozumiem, że doczytaliście.
    > Żeby dostać jednorazową 100, trzeba m.in.:
    > 3) w okresie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku o otwarcie Konta założą
    > Pierwszą Lokatę,

    To nie problem, ale jest jeszcze:
    ... "oraz dokonaj minimum 1 transakcji kartą do dnia 8 listopada 2012 r."

  • 16. Data: 2012-08-08 21:25:01
    Od: Franc <q...@w...pl>

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 20:23:47 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > To nie problem, ale jest jeszcze:
    > ... "oraz dokonaj minimum 1 transakcji kartą do dnia 8 listopada 2012 r."

    Nie widzę tutaj niebiezpieczeństwa... Kupić można nawet paczkę gum, byleby
    kartą.

    --
    Franc

  • 17. Data: 2012-08-08 22:50:47
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-08-08 10:53, Sinus pisze:

    > Nowym-starym chyba też. Wg regulaminu:
    > "Uczestnikami Promocji mogą być osoby fizyczne uprawnione do zawarcia Umowy
    > Konta, które na dzień rozpoczęcia Promocji nie były posiadaczami Konta w Banku"
    >
    > Ja zamknąłem u nich konto kilka miesięcy temu, złożyłem wniosek jednak został
    > odrzucony. Zadzwoniłem, teoretycznie ręcznie go przepchnęli ale po rozmowie
    > znowu dostałem maila o odrzuceniu. Zobaczymy czy za 2 dni w oddziale będą
    > mieli umowę i czy będzie problem z naliczeniem wiśni...

    Potwierdzam :( Też się z nimi rozstałem kilka(naście?) miesięcy temu i
    chwilę po złożeniu wniosek został z automatu odrzucony... zadzwonię
    jutro i spróbuję go przepchnąć... ciekawe czy znów odrzucą?

  • 18. Data: 2012-08-08 23:07:02
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Sinus " <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Dodam jeszcze, że karta kosztuje 2 zl miesięcznie (przy 200 zł miesięcznie
    transakcji kartą jest darmowa), więc jeśli nie chce sie kombinować z
    pilnowaniem co miesiąc zakupów za 200 zl tą kartą to do kosztów trzeba
    doliczyć jakieś 8 - 10 zł (z uwagi na lokate trzeba konto trzymać co
    najmniej 3 miesiące i dochodzi okres wypowiedzenia) czyli zysk 130 zł - 15
    zl kosztów (karta i groupon) = 115 zl na czysto a do tego zysk z naprawdę
    ładnie oprocentowanej lokaty (szkoda tylko, że taki niski limit kwotowy).
    IMHO calkiem niezła wisienka.

  • 19. Data: 2012-08-09 09:13:52
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-08-08 23:07, Przemek pisze:

    > Dodam jeszcze, ?e karta kosztuje 2 zl miesi?cznie (przy 200 z? miesi?cznie
    > transakcji kart? jest darmowa), wi?c je?li nie chce sie kombinowa? z
    > pilnowaniem co miesi?c zakup?w za 200 zl t? kart? to do koszt?w trzeba
    > doliczy? jakie? 8 - 10 z? (z uwagi na lokate trzeba konto trzyma? co
    > najmniej 3 miesi?ce i dochodzi okres wypowiedzenia) czyli zysk 130 z? - 15
    > zl koszt?w (karta i groupon) = 115 zl na czysto a do tego zysk z naprawd?
    > ?adnie oprocentowanej lokaty (szkoda tylko, ?e taki niski limit kwotowy).
    > IMHO calkiem niez?a wisienka.

    kartę to chyba będzie można zastrzec już po zgarnięciu 130 wisienek,
    100 mają wypłacić do 15 dni od transakcji kartą
    30 do 21 dni od przelewu

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 20. Data: 2012-08-09 09:23:29
    Od: disnej <d...@g...com>

    > kartę to chyba będzie można zastrzec już po zgarnięciu 130 wisienek,

    wg mnie karte mozna zamknac po 1 transakcji karta