  • 1. Data: 2012-08-07 22:44:04
    Temat: Zajazd na Finroyal :-D
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Klienci wzięli sprawy w swoje ręce w siedzibie Finroyal w Warszawie :-D
    http://biznes.onet.pl/klienci-finroyal-rozszabrowali
    -biuro,18490,5211270,1,news-detal

    W kolejce czekają biura Amber Gold ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-08-07 22:52:27
    Temat: Re: Zajazd na Finroyal :-D
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-07 22:44, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Klienci wzięli sprawy w swoje ręce w siedzibie Finroyal w Warszawie :-D
> [...]
    W tym kraju nigdy nie bedzie normalnie dopuki nie zrobimy tak jak
    francuzi podczas rewolucji. A sztandary beda czerwone od krwi.

  • 3. Data: 2012-08-08 00:21:58
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Aha.... <n...@s...com> napisał(a):

    ..
    > francuzi podczas rewolucji. A sztandary beda czerwone od krwi.
    Masz na myśli krew tych mądrych inaczej wpłacających do Finroyal i AmberGold?
    Może byłaby to brutalna nauczka żeby myśleć i czytać co się podpisuje.

    Michał M

  • 4. Data: 2012-08-08 00:26:13
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-08 00:21, MrMrooz pisze:
> [...]
    > Może byłaby to brutalna nauczka żeby myśleć i czytać co się podpisuje.

    Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza
    inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem
    za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności
    do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto żąda korzyści majątkowej w zamian za
    zwrot bezprawnie zabranej rzeczy.
    § 3. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
    § 4. Jeżeli czyn określony w § 1-3 popełniono na szkodę osoby
    najbliższej, ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego.

  • 5. Data: 2012-08-08 03:16:06
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > W tym kraju nigdy nie bedzie normalnie dopuki nie zrobimy tak jak francuzi
    > podczas rewolucji. A sztandary beda czerwone od krwi.

    A wypowiedzi internautow pelne bledow ortopedycznych.

  • 6. Data: 2012-08-08 07:26:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Aha...." <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza
    > inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem

    Za duzo TVNu

  • 7. Data: 2012-08-08 10:35:44
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-08 07:26, Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "Aha...." <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Za duzo TVNu

    U ciebie ?

    Ja nie ogladam tego gowna, oni tam caly czas cos sprzedaja !

  • 8. Data: 2012-08-08 11:10:13
    Od: blast <j...@o...pl>

    W dniu 2012-08-08 07:26, Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "Aha...." <n...@s...com> napisał w wiadomości

    Czyli mogę podać do sądu ZUS i Urząd Skarbowy? :)

  • 9. Data: 2012-08-08 11:20:10
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-08 11:10, blast pisze:

    > Czyli mogę podać do sądu ZUS i Urząd Skarbowy? :)

    Do jakiego qrwa sadu,nikt cie glupi chuju nie nauczyl ze jak ktos cie
    ograza to sie mu w morde daje ? I to jest wlasnie problem ludzie
    nadstawiaja dupy jak dostana w morde a powinni ubic chama.

  • 10. Data: 2012-08-09 18:19:12
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Aha.... napisał(a) w wiadomości: ...

    >Do jakiego qrwa sadu,nikt cie glupi chuju nie nauczyl ze jak ktos cie
    >ograza to sie mu w morde daje ? I to jest wlasnie problem ludzie
    >nadstawiaja dupy jak dostana w morde a powinni ubic chama.

    Doceniam jakże merytoryczny i wyważony głos w dyskusji.
    Okazuje się, że potrafisz nawet cytować paragrafy. Na grupie prawo
    taki zaszczyt mnie z Twojej strony nie spotkał.
    Ale jakiś postęp widać...

    Hmm... czy jest jakiś paragraf za nawoływanie do mordów ("A sztandary
    beda czerwone od krwi.")?
    Polecam Paweł Jasienica: "Rozważania o wojnie domowej". To niegruba
    książeczka...

    z wyrazami szacunku
    Arek