  • 1. Data: 2012-08-08 09:20:26
    Temat: Meritum daje 100zl
    Od: ls <l...@w...pl>

    Na Grouponie Meritum daje 100zl nowym klientom:

    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Meritum-Serv
    ices-ICB-SA/9029981?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_221&a=1661

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2012-08-08 10:53:47
    Temat: Re: Meritum daje 100zl
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    ls <l...@w...pl> napisał(a):
    > Na Grouponie Meritum daje 100zl nowym klientom:

    Nowym-starym chyba też. Wg regulaminu:
    "Uczestnikami Promocji mogą być osoby fizyczne uprawnione do zawarcia Umowy
    Konta, które na dzień rozpoczęcia Promocji nie były posiadaczami Konta w Banku"

    Ja zamknąłem u nich konto kilka miesięcy temu, złożyłem wniosek jednak został
    odrzucony. Zadzwoniłem, teoretycznie ręcznie go przepchnęli ale po rozmowie
    znowu dostałem maila o odrzuceniu. Zobaczymy czy za 2 dni w oddziale będą
    mieli umowę i czy będzie problem z naliczeniem wiśni...

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2012-08-08 11:08:17
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-08 10:53, Sinus pisze:

> [...]
    > znowu dostałem maila o odrzuceniu. Zobaczymy czy za 2 dni w oddziale będą
    > mieli umowę i czy będzie problem z naliczeniem wiśni...

    Jakich qrwa wisni ?
    Tych co sie nimi dupe czysci ?

  • 4. Data: 2012-08-08 11:22:14
    Od: " Gregor" <7...@g...pl>

    ls <l...@w...pl> napisał(a):

    > Na Grouponie Meritum daje 100zl nowym klientom:
    >
    > http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Meritum-Serv
    ices-ICB-SA/9029981?nlp=&CI
    > D=PL_CRM_1_0_0_221&a=1661

    A czy token jest konieczny? Bo wg TOiP wydanie to 60 a używanie 10PLN/mies.
    Czyli może przeżreć w szystkie wiśnie...

  • 5. Data: 2012-08-08 11:54:43
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2012 11:22:14 UTC+2 użytkownik Gregor napisał:

    > A czy token jest konieczny? Bo wg TOiP wydanie to 60 a u�ywanie 10PLN/mies.
    >
    > Czyli mo�e prze�re� w szystkie wi�nie...

    We wniosku internetowym wybierasz token lub hasla sms - tak wiec nie jest konieczny.
    Co wiecej, mozna jeszcze wyhaczyc dodatkowe 30zl za podpisanie umowy w oddziale,
    zamiast kurierem.

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2012-08-08 12:13:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Aha...." jvta9o$16d$...@n...dialog.net.pl

    > Jakich qrwa wisni ?
    > Tych co sie nimi dupe czysci ?

    Merytorycznych -- istoto z rynsztoka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-08-08 12:23:02
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    > We wniosku internetowym wybierasz token lub hasla sms - tak wiec nie jest
    > konieczny.
    > Co wiecej, mozna jeszcze wyhaczyc dodatkowe 30zl za podpisanie umowy w
    > oddziale, zamiast kurierem.

    Na czym polega to dodatkowe 30zł za podpisanie umowy w oddziale?
    Jakie warunki trzeba spełnić, żeby uzupełnic koszyk wiśni do 130zł?

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 8. Data: 2012-08-08 12:38:03
    Od: " " <7...@g...pl>

    Bartnick <a...@S...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Na czym polega to dodatkowe 30zł za podpisanie umowy w oddziale?
    > Jakie warunki trzeba spełnić, żeby uzupełnic koszyk wiśni do 130zł?
    >
    > Pozdrawiam
    > Bartnick
    Podczas wypełniania wniosku podejmujesz decyzję co do placówki. Reszta tutaj:
    http://www.meritumbank.pl/binsource/f/46/31/8/bin_C3
    PO57ae86f2d42daf1d46318.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regu
    lamin_promocja_podpisanie_umowy_placowka.pdf

    Gregor

  • 9. Data: 2012-08-08 12:47:06
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    PO57ae86f2d42daf1d46318.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regu
    lamin_promocja_podpisanie_umowy_placowka.pdf

    Dziękuję bardzo, nie udało mi się tego samemu znaleźć.

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 10. Data: 2012-08-08 13:29:47
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 8 Aug 2012 00:20:26 -0700 (PDT), ls napisał(a):

    > Na Grouponie Meritum daje 100zl nowym klientom:
    >
    > http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Meritum-Serv
    ices-ICB-SA/9029981?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_221&a=1661

    Rozumiem, że doczytaliście.
    Żeby dostać jednorazową 100, trzeba m.in.:
    3) w okresie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku o otwarcie Konta założą
    Pierwszą Lokatę,

    a lokaty to: 8,5% w skali roku - w przypadku lokaty na 3 m-ce dla kwoty od
    500 zł do 5000 zł

    ergo
    Wrzuć 500 zł na 3 miesiące, żeby dostać 100 + 30 za otwarcie rachunku w
    oddziale.

    --
    Franc