  • 21. Data: 2012-08-09 10:13:10
    Temat: Re: Meritum daje 100zl
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2012 20:23:47 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > To nie problem, ale jest jeszcze:
    >
    > ... "oraz dokonaj minimum 1 transakcji kartą do dnia 8 listopada 2012 r."

    No to chyba tez nie problem?
    Mnie sie wydaje, ze warunki sa proste do spelnienia, a oprocz bonusu 100-130zl na
    start, dostaje sie jeszcze dobry % na lokacie i 4% zwrotu na paliwie.
    Troche sie ludzie rozbestwili tymi wisniami i marudza ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 22. Data: 2012-08-09 15:09:47
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > kartę to chyba będzie można zastrzec już po zgarnięciu 130 wisienek,
    > 100 mają wypłacić do 15 dni od transakcji kartą
    > 30 do 21 dni od przelewu

    a mozna jeszcze sprobowac zainicjowac kontakt przez linka:
    http://wromek1.systempartnerski.pl/

    a jak mi sie uda z tego cos zgarnac to sie podziele.
    zapraszam ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 23. Data: 2012-08-09 15:36:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 7...@g...co

    : Mnie sie wydaje, ze warunki sa proste do spelnienia,

    Proste -- ale nie dla mnie, bo ja mam tam konto.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2012-08-09 17:15:34
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-08-08 22:50, osa pisze:

    > Potwierdzam :( Też się z nimi rozstałem kilka(naście?) miesięcy temu i
    > chwilę po złożeniu wniosek został z automatu odrzucony... zadzwonię
    > jutro i spróbuję go przepchnąć... ciekawe czy znów odrzucą?

    W moim przypadku wniosek został odrzucony bo w systemie ROR
    wypowiedziany w wrześniu cyt.'nie był do końca zamknięty' i stąd system
    nie pozwolił otworzyć RORu bo niby już był ;) Panienka ma to
    wyprostować, przepchnąć wniosek i zadzwonić... zobaczymy ;)

  • 25. Data: 2012-08-09 17:32:43
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    wromek <wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

    > a mozna jeszcze sprobowac zainicjowac kontakt przez linka:

    Przecież w tym programie partnerskim nie ma Meritum, a nawet jakby
    był to nie byłoby pola na wpisaniu kodu z gruponu.

    a.

  • 26. Data: 2012-08-09 17:56:10
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Przecież w tym programie partnerskim nie ma Meritum, a nawet jakby
    > był to nie byłoby pola na wpisaniu kodu z gruponu.

    http://wromek1.systempartnerski.pl/lokaty.html

    druga oferta od góry, ja mam płacone za wyrażenie zainteresowania ofertą:

    "Wynagrodzenie przyznane będzie pod warunkiem, że wszystkie dane zawarte we
    wniosku będą POPRAWNE, na podstawie danych konsultant SKONTAKTUJE się z
    klientem, a klient POTWIERDZI zainteresowanie produktem.
    W programie obowiązuje zakaz wysyłania wniosków w imieniu Klienta."

    a potem można wypełnić formularz i wpisać kod. Chętnych proszę o podanie
    daty oraz godziny kliknięcia wniosku w celu weryfikacji w moim panelu. Nie
    obiecuję, że się to uda, bo co chwilę muszę pisać jakieś reklamacje (które
    póki co są uznawane) ale te 20 pln mogę dodatkowo odpalić każdemu, którego
    kliknięcie przejdzie i zostanie mi naliczona prowizja.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 27. Data: 2012-08-09 19:18:15
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

> [...]
    > znowu dostałem maila o odrzuceniu. Zobaczymy czy za 2 dni w oddziale będą
    > mieli umowę i czy będzie problem z naliczeniem wiśni...

    U mnie też drugi raz odrzucony i panienka (jeszcze?) nie dzwoniła... daj
    znać czy udało Ci się podpisać umowę.

  • 28. Data: 2012-08-09 23:31:55
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > ergo
    > Wrzuć 500 zł na 3 miesiące, żeby dostać 100 + 30 za otwarcie rachunku w
    > oddziale.

    Jest jeszcze jedna pułapka. Trzeba wypełnić "dedykowany" wniosek. A co
    robić, jak ktoś przez nieuwagę wypełni "zwykły" wniosek o otwarcie
    rachunku i ten wniosek zostanie zaakceptowany? Czy zostaje klientem
    banku i nie ma już możliwości zerwania wisienek?
    --
    Grzexs

  • 29. Data: 2012-08-10 08:24:12
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 9 sierpnia 2012 15:36:40 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "ls"
    >
    > : Mnie sie wydaje, ze warunki sa proste do spelnienia,
    >
    > Proste -- ale nie dla mnie, bo ja mam tam konto.

    Pociesz sie, ze ja tez juz mam.
    Ale zakladam zonie.
    Cos trzeba robic w oczekiwaniu na 300zl z BPH.

    --
    pozdr.
    ls

  • 30. Data: 2012-08-10 09:41:34
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    A co
    > robić, jak ktoś przez nieuwagę wypełni "zwykły" wniosek o otwarcie
    > rachunku i ten wniosek zostanie zaakceptowany?

    Na to też liczy bank że z 10-15% chętnych sie pomyli