  • 11. Data: 2004-03-18 13:45:44
    Temat: Re: Mbank raz jeszcze [troche długie]
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > kroul wrote:
    > [....]

    > Wysłałbym lisst proszę o zamkniecie rachunku (-ów) nr ..............
    > ale one są na umowie. a skoro nie masz umowy to czarno widzę ....

    A skad wniosek ze nie autor watku zna numeru konta? Na pewno zna (albo
    moze znalezc w dowolnej instytucji/u dowolnej osoby do ktorej robil
    przelew, lub na jakims potwierdzeniu). Problem byl z zapomnianym
    identyfikatorem do systemu tranzakcyjnego, a tego podawac (chyba) nie
    trzeba przy zamykaniu konta numer ....

    Miko

  • 12. Data: 2004-03-18 14:10:16
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    kroul napisał:

    (...)
    > Mianowicie zgubil mi sie moj identyfikator do mbanku, ten do logowania w
    (...)

    A ja mam zupełnie odmienne od Twoich wnioski: IMHO bardzo dobrze
    zrobili, że nie podano Ci numeru identyfikatora. Pomijam fakt, że jest
    to pewnie sprawą ich wewnętrznych przepisów dot. bezpieczeństwa. Skoro
    bowiem instytucja, której powierzasz swoje pieniądze ściśle,
    bezwarunkowo przestrzega ustalonych zasad bezpieczeństwa powinieneś się
    raczej z tego powodu cieszyć, niż denerwować. No bo nie wkurzyłbyś się,
    gdyby się któregoś dnia okazało, że "w drodze wyjątku" komuś innemu
    podano ID do Twojego konta?
    Uważam, że lepiej jest, aby w takich przypadkach wypytywano osobę
    dzwoniącą o _wszystkie_ dane, aniżeli tylko o kilka z nich. Wiadomo, że
    nazwisko, nr PESEL czy NIP, adres itd. stosunkowo łatwo jest wziąć
    skądkolwiek (podajesz je na umowie choćby kupując telefon kom.). A im
    więcej takich szczegółowych informacji przy weryfikacji, tym mniejsze
    prawdopodobieństwo, że ktoś mógłby podszyć się pod Ciebie.
    Osobiście mB miałby u mnie za takie postępowanie plusa. Żal możesz mieć
    co najwyżej do siebie samego, że wyrzucasz/ gubisz ważne dokumenty
    (umowę).

    Pzdr
    PWZ

  • 13. Data: 2004-03-18 16:48:42
    Od: "elynsynos" <l...@n...gazeta.pl>

    kroul wrote:

    > chyba cos jeszcze tam bylo i nagle zonk:
    > - telefon sluzbowy
    > Wiec podaje szybciutko, :( nie ten, wiec podaje drugi ktory moglem
    podac,
    > tez zle, podaje po koleji jeszcze 3 ktore sa podejrzane i okazuje
    sie ze tez
    > nie te. Wiec pani mi mowi zebym sie zastanowil i jeszcze raz do nich
    > zadzwonil jak juz sobie przypomne.

    A może po prostu nie podawałeś żadnego nr tel. służbowego, a to był
    taki teścik :)

    pzdr.

  • 14. Data: 2004-03-18 16:59:15
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    > Bzdury Ci wciskają. To się nazywa stwarzanie wrażenia niemożności
    > zamknięcia, żeby sobie ststystyki nie popsuć.
    > Napisz pisemko o zamknięcie konta (podaj jego nr, swoje dane i podpisz
    > się, zatytułuj to jako Polecenia zamknięcia konta) i już.
    > Zamkną na pewno - sprawdzone empirycznie :)
    >
    > --
    > ______
    > Pozdrowienia
    > SebCz

    Wlasnie, ze nie ! Miesiac temu wyslalem pismo, ze rezygnuje z eMaxa i
    izzykonto i resztki osadu przelac na eKonto i wczoraj odebralem na poczcie
    list polecony za potwierdzeniem odbioru, ze NIE MOGA MI ZAMKNAC KONTA, BO NIE
    MOGA POTWIERDZIC, ZE TO JA WYSLALEM. Telefonik na mLinie i mowia mi ta glupia
    baba, ze trzeba przedzwonic, to wtedy im to ulatwia. A jak pytalem sie
    dlaczego nie zadzwonili do mnie jak otrzymali pismo z rezygnacja, ze oni nie
    musza oddzwaniac!!! JA konta w mBanku musze trzymac tylko ze wzgledu karty
    kredytowej, bo tak to nie ma sensu kozystac z tego pseudobanku.

  • 15. Data: 2004-03-18 18:25:27
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 10:01:54 +0100, "kroul" <k...@p...pl> wrote:

    >prosba o likwidacje konta. Niestety jedyną mozliwościa jest zgoloszenie
    >telefoniczne u konsultanata chec likwidacji konta. Wiec czy to nie jest

    Ten wymóg to bzdura.
    Adres korespondencyjny mBanku znajdziesz na ich WWW. Wyślij
    wypowiedzenie poleconym, wskaż w nim rachunek, na który mają Ci
    przelać kasę i już...

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2004-03-18 18:25:42
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 10:12:30 +0100, Kamil Jonca <k...@g...pl>
    wrote:

    >Wysłałbym lisst proszę o zamkniecie rachunku (-ów) nr ..............

    a po co numer? Wypowiadasz umowę prowadzenia rachunku i tyle. Przecież
    rachunek w mBanku jest jeden na osobę.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2004-03-18 22:59:38
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie, ze nie ! Miesiac temu wyslalem pismo, ze rezygnuje z eMaxa i
    > izzykonto i resztki osadu .....

    co to jest osad ? ze niby cos smierdzacego ?
    jakas smieszna nowomowa

  • 18. Data: 2004-03-18 23:54:46
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    JA konta w mBanku musze trzymac tylko ze wzgledu karty
    > kredytowej, bo tak to nie ma sensu kozystac z tego pseudobanku.

    ROTFL
    pseudobank to mBank jest, bo jest częścią BRE i moze tylko dlatego
    a ja coś podejrzewam, ze dla Ciebie jest pseudo tak jak dla starych generacji:
    - fotografia byla pseudoportretem
    - taksowka była pseudodorożką
    - telewizja była pseudokinem
    - hiphop był pseudomuzyką
    - sms był pseudotelegramem
    - CD był pseudopłytą
    - a *.mp3 pseudoCD

    itd.
    to ze do tej pory w bankach można się cieszyć miła obsługą twarzą w twarz i
    całympanelem bzdurnych_drogich_i_niepotrzebnych_usług (np. czeki, hihi) nie
    oznacza, że instytucja która działa jedynie przez telefon nie zmiecie ich z
    powierzchni rynku w ciągu jednej generacji
    wątpisz?
    spójrz chociażby co mp3 zrobilo z rynkiem fonograficznym
    nowe pokolenie zna matrixa jedynie z ekranów kompa - jak ściągają z kazy nie
    muszą iśc do kina
    to pokolenie nigdy nbie będzie potrzebować "prawdziwegobanku". starczy mu
    pseudobank, zwlaszcza że w nim on-line sobie doładuję prepaida, a jak zaczną
    zarabiac wezmą hipoteczny kredyt nie_przychodząc_do_ banku
    wiem, ze cię to przeraża ;-)
    mnie troche też
    pozdr
    hidie

  • 19. Data: 2004-03-19 07:42:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Wlasnie, ze nie ! Miesiac temu wyslalem pismo, ze rezygnuje z eMaxa i
    > izzykonto i resztki osadu

    Resztki czego?
    Moze trzeba bylo po polsku do nich napisac to by posluchali...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 20. Data: 2004-03-22 06:15:58
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    kroul wrote:
    [...]
    > chyba cos jeszcze tam bylo i nagle zonk:
    > - telefon sluzbowy

    [...]

    Może nie podałeś żadnego - trzeba było powiedzieć, że nie ma :)
    Kiedyś w Citi tak sprawdzali, że np. pytali "na jaką kwotę założyłem
    lokatę półroczną?" A odpowiedź była "nie zakładałem żadnej lokaty" :)

    > Pozdrawiam
    > Croul

    pzdrw
    PK