  • 1. Data: 2004-03-17 22:52:02
    Temat: mBank - znowu
    Od: T...@s...co.uk

    Witam,
    Z pewnym dystansem odnosilem sie do krytki mBanku, tu na grupie. Ale
    dzisiaj cos we mnie peklo. Te ich procedury sa po prostu chore. Od
    grudnia probuje uzyskac karte kredytowa (z dosc wysokim limitem, to
    fakt). Sprawe mozna bylo zalatwic (odmownie, badz nie) w ciagu tygodnia
    ( w tym krotka rozmowa telefoniczna osoba, ktora te wnioski rozpatruje).
    A tymczasem... 3 miesiac minely ( wtym dobrych kilka godzin rozmow
    telefonicznych i tluamczenia tych samych spraw kolejnym konsultantom.
    Tym razem moj wniosek zostal odrzucony ze wzgledu na 'niezgodnosc danych
    osobowych'. Okazalo sie, ze pan agent popelnil literowke w moim
    nazwisku. Zamiast zadzwonic do mnie albo do tego agenta po prostu
    'wniosek odrzucono' nie informujac mnie o tym. Dowiedzialem sie o tym
    przypadkiem, bo wyjezdzam lasnie na urlop i chcialem miec karte w rece...

    TA

  • 2. Data: 2004-03-18 09:28:29
    Temat: Re: mBank - znowu
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Mar 2004 23:52:02 +0100, T...@s...co.uk wrote:

> [...]
    > 'wniosek odrzucono' nie informujac mnie o tym. Dowiedzialem sie o tym
    > przypadkiem, bo wyjezdzam lasnie na urlop i chcialem miec karte w rece...

    Ale nie mogli do ciebie zadzwonic, bo ty masz inaczej na nazwisko :).

    Ja zlozylem wniosek o karte przez internet i bank zaproponowal mi limit
    kredytu sprawdzajac histrie mojego rachunku. A nastepnie odrzucil wniosek
    ze wzgledu na niezdolnosc kredytowa. Czyli sami sobie przecza. Do d...

    vpw

  • 3. Data: 2004-03-18 15:42:33
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Ja zlozylem wniosek o karte przez internet i bank zaproponowal mi limit
    > kredytu sprawdzajac histrie mojego rachunku. A nastepnie odrzucil wniosek
    > ze wzgledu na niezdolnosc kredytowa. Czyli sami sobie przecza. Do d...

    A u mnie nie zgadzał się numer dowodu osobistego (w międzyczasie
    zmieniłem), i zamiast o tym po ludzku napisać, żebym dosłał, uaktualnił,
    cokolwiek, to oni: "niezgodność danych, wniosek odrzucony". Ja rozumiem,
    komputery, automaty, ale czynnik ludzki powinien jednak być obecny
    czasami...

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 4. Data: 2004-03-19 00:23:57
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    przecza. Do d...

> [...]
    > cokolwiek, to oni: "niezgodność danych, wniosek odrzucony". Ja rozumiem,
    > komputery, automaty, ale czynnik ludzki powinien jednak być obecny

    przeprowadźmy eksperyment myślowy:
    załóżmy że ten brakujący czynnik, który by Cię zadowolił (nazywasz
    go "ludzkim", może nazwijmy go "obslugującym wyjątki") masz w citi (nie
    twierdzę, ze tak jest, ale załóżmy)
    no a teraz spójrzmy na ceny i warunki kk w obu bankach
    już wiemy ile ten czynnik "kosztuje"
    więc jeśli chcesz - płacisz
    nie chcesz płacić - wysylasz jak regulamin przykazał informacje o zmianie
    dowodu osobistego do mBanku
    pozdr
    hidie