  • 1. Data: 2004-03-18 09:01:54
    Temat: Mbank raz jeszcze [troche długie]
    Od: "kroul" <k...@p...pl>

    Tak czytam te Wasze opinie o Mbanku to i ja sie dolacze ze smieszna sprawa
    :)
    Mianowicie zgubil mi sie moj identyfikator do mbanku, ten do logowania w
    internecie przez telefon. Wiec dzwonie do nich zeby go odzyskac, wiec
    wszystko spoko, konsultantka musi mi tylko zadac kilka pytan i zaraz mi go
    poda.
    Wiec lecimy z pytaniami:

    - imie
    - nazwisko
    - pesel
    - nr. dowodu
    - adres
    - nazwisko panienskie matki
    - telefon
    - mail
    chyba cos jeszcze tam bylo i nagle zonk:
    - telefon sluzbowy
    Wiec podaje szybciutko, :( nie ten, wiec podaje drugi ktory moglem podac,
    tez zle, podaje po koleji jeszcze 3 ktore sa podejrzane i okazuje sie ze tez
    nie te. Wiec pani mi mowi zebym sie zastanowil i jeszcze raz do nich
    zadzwonil jak juz sobie przypomne. Mowie ze juz wymienilem wszystkie jakie
    mogly byc, i nie ma juz zadnego innego. Konsultantka stwierdzila ze w
    zwiazku z tym nie moze mi podac i tyle. Spytalem jaka jest inna mozliwosc
    zeby dostac identyfikator, stwierdzila ze nie ma. Zebym sobie ewentualnie na
    umowie sprawdził jaki podałem numer. A konto zakładałem juz chyba ze 2 lata
    temu i umowy nie ma szans zebym odnalazł.
    Na nic się zdały prośby o wymyslenie jakiegos sposobu na odzyskanie
    identyfikatora. Nie pomoże mail, list z xerami dokumentów. Nie maja
    oddziałów gdzie z dowodem mozna podejs. po prostu slepa uliczka.
    Po 15 minutach jałowej rozmowy poprosiłem z kierownikiem przełozonym lub
    kims takim, "nie ma takiej mozliwości".
    tak sie wscieklem ze w koncu mowie babce, to prosze mi to konto zlikwidowac.
    A ona mi na to , do tego potrzebuje identyfikatora :(
    Wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!! To mowie, prosze mi dac adres, wysle list z
    prosba o likwidacje konta. Niestety jedyną mozliwościa jest zgoloszenie
    telefoniczne u konsultanata chec likwidacji konta. Wiec czy to nie jest
    paranoja?
    I teraz mi powiedzcie co o tym myslicie. Bo ja w te pedy od nich zmykam. Jak
    sobie klenta szanują, tyle ich mają :)

    Pozdrawiam
    Croul

  • 2. Data: 2004-03-18 09:11:25
    Temat: Re: Mbank raz jeszcze [troche długie]
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Niestety jedyną mozliwościa jest zgoloszenie
    > telefoniczne u konsultanata chec likwidacji konta. Wiec czy to nie jest
    > paranoja?

    Bzdury Ci wciskają. To się nazywa stwarzanie wrażenia niemożności
    zamknięcia, żeby sobie ststystyki nie popsuć.
    Napisz pisemko o zamknięcie konta (podaj jego nr, swoje dane i podpisz
    się, zatytułuj to jako Polecenia zamknięcia konta) i już.
    Zamkną na pewno - sprawdzone empirycznie :)

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 3. Data: 2004-03-18 09:12:30
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    kroul wrote:
    [....]

> [...]
    > prosba o likwidacje konta. Niestety jedyną mozliwościa jest zgoloszenie
    > telefoniczne u konsultanata chec likwidacji konta. Wiec czy to nie jest
    Wysłałbym lisst proszę o zamkniecie rachunku (-ów) nr ..............
    ale one są na umowie. a skoro nie masz umowy to czarno widzę ....
    KJ

  • 4. Data: 2004-03-18 09:13:13
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    Chyba przeginaja :(
    Ale tak to jest jak sie nie trzyma waznych papierow, moje mama ostatnio
    przez takie sklonnosci do wyrzucania waznych rzedzy miala problem z
    otrzymaniem paszportu.

    GP

  • 5. Data: 2004-03-18 09:20:12
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Wysłałbym lisst proszę o zamkniecie rachunku (-ów) nr ..............
    > ale one są na umowie. a skoro nie masz umowy to czarno widzę ....

    Aaa, no bez numeru to faktycznie. Ja bym zadzwonił drugi raz, i
    przygotował tekst o tym, ze firma zmieniła jakiś czas nr telefonów i nie
    jesteś sobie w stanie go przypomnieć. Może trafisz na inną operatorkę, jak
    od razu to powiesz, nie powinna być taka dociekliwa, IMHO.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 6. Data: 2004-03-18 10:00:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ATZ Rzeszow <a...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Chyba przeginaja :(

    eee jak ja nie pamietalem swojego starego nr telefonu to go najpierw
    zmienilem hehehehe a potem robilem to co chcialem..

  • 7. Data: 2004-03-18 10:25:18
    Od: DysoN <d...@s...bumcyk.pl>

    Tez sie kiedys wycialem na numerze sluzbowym i tez zapomnialem
    identyfiktora. A bylem akurat za granica i spojrzeniu na umowe nie
    moglobyc mowy. Glowkowalem pare godzin, probowalem rozne numery i nic!
    Wkurzony poszedlem na obiad, wrocilem siadlem przed komputerem i nagle
    olsnienie, przypomnialem sobie :)

    Ja ogolnie nigdy z mBankiem problemow nie mialem, i chwale sobie ten
    wybor. Jestem zadowolonym klientem.

    --
    DysoN mailto:d...@i...pl ICQ UIN 31267896
    Jesli zrobimy to ostroznie, to nie poruszy sie w czasie, to znaczy

  • 8. Data: 2004-03-18 10:58:09
    Od: "sibeling" <tzk1974@no-spam_wp.pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości
    > Aaa, no bez numeru to faktycznie. Ja bym zadzwonił drugi raz, i
    > przygotował tekst o tym, ze firma zmieniła jakiś czas nr telefonów i nie

    ale do tego tez potrzebujesz numer rachunku :-)

  • 9. Data: 2004-03-18 11:07:05
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > ale do tego tez potrzebujesz numer rachunku :-)

    To się _musi_ dac zrobić ;))
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 10. Data: 2004-03-18 11:51:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 10:01:54 +0100, "kroul" <k...@p...pl> wrote:

> [...]
    >paranoja?
    >I teraz mi powiedzcie co o tym myslicie. Bo ja w te pedy od nich zmykam. Jak

    Lać, wysyłasz pisemną dyspozycję na adres banku listem poleconym ZPO i
    wali Cię to.
    --