  • 11. Data: 2004-10-14 14:43:41
    Temat: Re: Mbank - plany na przyszłość
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Radom" news:ckm2na$pba$1@dami.news.tkdami.net
    > Dzięki za info , juz zamawiam te karte.Pozdrawiam

    Nie ma za co :) Tak na marginesie dodam, że na tą kartę poczekasz ok. 5 - 7
    dni :) Karta VISA ELECTRON do rachunku jest wyrabiania w ciągu trzech dni
    roboczych :) Pozdrawiam serdecznie.

  • 12. Data: 2004-10-14 14:45:01
    Od: "Radom" <r...@t...net>

    Aha bo w opcjach konta nie widzę możliwości wyboru karty visa electron to
    jak to się wyrabia ?

  • 13. Data: 2004-10-14 14:52:18
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Radom" news:ckm3da$po7$1@dami.news.tkdami.net
    > Aha bo w opcjach konta nie widzę możliwości wyboru karty visa electron to
    > jak to się wyrabia ?

    Z twojej wypowiedzi wnioskuję, że chcesz zamówić kartę VISA ELECTRON przez
    internet. Mam dla ciebie przykrą informację... - nie da się zamówić karty
    VISA ELECTRON (podobnie ma się sprawa z innymi kartami) przez internet.
    Musisz zadzwonić na Mlinie --> 0801300800 i u konsultanta bądź konsultantki
    zamówić kartę VISA ELECTRON do swojego rachunku :) To wszystko :)

    PS. Kiedy otrzymasz już kartę będziesz musiał dokonać jej aktywacji w
    internecie --> wtedy wejdziesz do zakładki karty debetowe :) Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2004-10-14 15:02:39
    Od: "Radom" <r...@t...net>

    okej dzięki

  • 15. Data: 2004-10-14 15:12:00
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Radom" news:ckm4ec$qdr$1@dami.news.tkdami.net
    > okej dzięki

    Proszę bardzo :)

  • 16. Data: 2004-10-14 15:21:23
    Od: wukaem <u...@w...usun__to.pl>

    hej!

    Radom w artykule <news:ckm4ec$qdr$1@dami.news.tkdami.net> napisał:

    > okej dzięki

    tylko zanim zamówisz kartę, to wypełnij i wyślij mBankowi Umowę o
    korzystanie z karty płatniczej mBanku (pdf-a poszukaj na stronie www
    mBanku). bez tego na mLinii nic nie załatwisz.

  • 17. Data: 2004-10-16 16:17:50
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Piter wrote:

    > Jeżeli zaś chodzi o opłaty za karty wydawane do poszczególnych rachunków w
    > Mbanku to możesz sobie zamówić jeszcze jedną - karta VISA -> do
    > bezpiecznych
    > zakupów w internecie :) Koszt za jej posiadanie to 25 zł na rok.
    > Pozdrawiam.

    jeżeli ktoś chce wydać za 25zł/rocznie na kartę do zakupów internetowych
    to należy dodać, że jest oferta bardziej korzystna - w inteligo za połowę
    tej kwoty (1,6 za wydanie i 1 zł/mc) można mieć VE do zakupów internetowych
    (dodatkowy bonus - bazpłatne wypłaty w bankomatach PKO BP).

    trainer

  • 18. Data: 2004-10-16 16:25:50
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli trainer
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    W Inteligo się płaci za wydanie karty?
    Od kiedy?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 19. Data: 2004-10-16 16:29:35
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Henryk "Plumski" Plumowski wrote:

    > W Inteligo się płaci za wydanie karty?
    > Od kiedy?

    od czasu, gdy się zamawia drugą :)
    pierwsza faktycznie jest gratis - co tym silniej przemawia za ta opcją do
    transakcji w necie

    trainer

  • 20. Data: 2004-10-16 17:37:29
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli trainer
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > od czasu, gdy się zamawia drugą :)

    Eee, mam drugą i dam se łeb uciąć, że za nią nie płaciłem.
    Chyba, że chodzi ci o drugą do _konta_
    To tak.

    --
    Pozdrawiam,