  • 1. Data: 2004-10-14 13:23:21
    Temat: Mbank - plany na przyszłość
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    Czy uważacie, że z biegiem czasu Mbank może przestać był instytucją, w
    której za większość usług nie pobiera się opłat? Mam tutaj na myśli to czy w
    jakimś tam minimalnym stopniu można być pewnym, że któregoś dnia nie
    otrzymam informacji o tym, że np. za przelewy wewnątrz banku, które teraz są
    darmowe zacznie być pobierana jakaś opłata bądź zostanie wprowadzona opłata
    za prowadzenie konta czy posiadanie karty jak ma to miejsce w Lukas Banku?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-14 13:27:24
    Temat: Re: Mbank - plany na przyszłość
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piter <p...@t...pl> wrote:
> [...]
    > zostanie wprowadzona opłata za prowadzenie konta czy posiadanie karty
    > jak ma to miejsce w Lukas Banku? Pozdrawiam.

    Ryzyko zawsze jest.
    Co do oplat - wewnatrz banku z pewnoscia nie beda.
    Oplata za konto - raczej tez nie - bo bla juz dyskusja - co to by bylo ;)
    Jesli juz - to moze za karte - ale to tylko dywagacje w tej chwili.
    Zreszta - co sie martwisz - jak cos wprowadza - zamkniejsz i przeniesiesz
    sie tam, gdzie oplaty beda nizsze. I juz. :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-14 13:40:15
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    > Zreszta - co sie martwisz - jak cos wprowadza - zamkniejsz i przeniesiesz
    > sie tam, gdzie oplaty beda nizsze. I juz. :)

    Albo w ogole ich nie bedzie. I problem z głowy :-)

  • 4. Data: 2004-10-14 13:47:58
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wiadomości news:cklusm$22f$1@news.onet.pl

    Jestem osobą nie pracującą (cały czas się uczę) więc dla mnie każda
    najmniejsza kwota w lewą czy prawą stronę jest ważna więc też obawiam się
    wszelakich opłat jakie Mbank może a nie musi wprowadzić.

    ODPUKAĆ. Jeżeli Mbank by wprowadził opłaty np. za kartę VISA ELECTRON to
    jaka jest najlepsza alternatywa dla takiej osoby jak ja? Osobiście myślałem
    nad VB Direct ale trochę mnie dobiła świadomość pobieranej opłaty za wypłaty
    z bankomatów poniżej 400 zł w wysokości 1.50 zł :( Gdy by włodarze tego
    banku to zmienili było by naprawdę lux. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-10-14 13:58:52
    Od: "Radom" <r...@t...net>

    Czy to oznacza , że prowadzenie karty visa electron w mbanku jest darmowa i
    nie ma żadnych opłat miesięcznych z tym związanych??

  • 6. Data: 2004-10-14 14:01:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Radom wrote:
    > Czy to oznacza , że prowadzenie karty visa electron w mbanku jest
    > darmowa i nie ma żadnych opłat miesięcznych z tym związanych??

    Tak - do ekonta karta jest za free.

  • 7. Data: 2004-10-14 14:07:04
    Od: "Radom" <r...@t...net>

    No ale nie ma opłat co miesiąc? na pewno bo mam konto w mbanku i nie
    zamawialem tej karty gdyż myślałem , że trzeba za nia płacić.

  • 8. Data: 2004-10-14 14:10:44
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik "Radom" <r...@t...net> napisał w wiadomości
    > No ale nie ma opłat co miesiąc? na pewno bo mam konto w mbanku i nie
    > zamawialem tej karty gdyż myślałem , że trzeba za nia płacić.

    Potwierdzam: Mam karte do eKonta od 1,5 roku i przez ten czas bank bank
    sciagnał odemnie za prowadzenie, wyrobienie , przesłanie, honorowanie,
    płacenie, odnawianie, wybicie nowej i przypisanie jej do mojego konta i
    nzawiska 0,00 PLN. (w EUR 0,00 EUR).

    :-)

  • 9. Data: 2004-10-14 14:22:04
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Zeus" news:ckm1d0$l8c$1@news.onet.pl

    Trzeba tutaj jeszcze dodać, że karta VISA ELECTRON wydawana do rachunku
    Ekonto jest wydawana na okres 3 lat. Oczywiście za jej użytkowanie
    (posiadanie) na chwilę obecną bank nie pobiera żadnych opłat :)

    Jeżeli zaś chodzi o opłaty za karty wydawane do poszczególnych rachunków w
    Mbanku to możesz sobie zamówić jeszcze jedną - karta VISA -> do bezpiecznych
    zakupów w internecie :) Koszt za jej posiadanie to 25 zł na rok. Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2004-10-14 14:33:16
    Od: "Radom" <r...@t...net>

    Dzięki za info , juz zamawiam te karte.Pozdrawiam