  • 1. Data: 2010-03-14 07:51:31
    Temat: [mBank] - MasterCard Debit Gold
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Poszukuje obecnie karty, ktora umozliwia bezprowizyjne wyplaty we wszystkich
    bankomatach na terenie Polski. Obecnie korzystam z VE Nordea Banku, ale
    zawsze musze pamietac aby miec odpowiednie saldo na rachunku, co jest nieco
    uciazliwe. Tytulowa karta spelnia moje oczekiwania poza miesieczna oplata,
    ktora jest dosc juza jak na tego typu karte, bo wynosi az 9,90pln, za to
    karta dodatkowa to juz tylko 1pln/m-c. W zwiazku z powyzszym czy probowal
    moze juz ktos miec karte dodatkowa bez aktywacji lub po zastrzezeniu karty
    dodatkowej? I czy karta dodatkowa moze byc wydana osobie, ktora nie jest
    wspolposiadaczem lub pelnomocnikiem do konta?
    W "przydatnych linkach" na stronie gdzie jest mowa o MCDG jest odnosnik do
    regulaminu korzystania z kart... ale tylko VISA ;).

    MK

  • 2. Data: 2010-03-14 09:46:15
    Temat: Re: [mBank] - MasterCard Debit Gold
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-03-14 08:51, MK pisze:
    > Poszukuje obecnie karty, ktora umozliwia bezprowizyjne wyplaty we
    > wszystkich bankomatach na terenie Polski. Obecnie korzystam z VE Nordea

    Po co tak kombinować - DBnet i po problemie :)

    Darek

  • 3. Data: 2010-03-14 10:00:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Po co tak kombinować - DBnet i po problemie :)

    A na co mi DBnet jak mam Nordee?

    MK

  • 4. Data: 2010-03-14 10:44:41
    Od: "lukasm" <lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl>

    No wróciliśmy do punktu wyjścia :)

  • 5. Data: 2010-03-14 12:20:50
    Temat: Re: - MasterCard Debit Gold
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    bzwbk Wydajesz&Zarabiasz
    opłaty: 3 zł za kartę, 50 groszy za przelew
    zyski: 1% cashback
    bankomaty: w Polsce 0 zł, za granicą 2 zł

  • 6. Data: 2010-03-14 12:54:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacenty" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...
    bzwbk Wydajesz&Zarabiasz
    opłaty: 3 zł za kartę, 50 groszy za przelew
    zyski: 1% cashback
    bankomaty: w Polsce 0 zł, za granicą 2 zł

    Przeciez napisalem, ze mam dodatkowe konto w Nordea Banku i wada jest to, ze
    musze pilnowac aby byla zapewniona na nim odpowiednia kasa. Po co mam
    zmieniac na inny bank, placic wiecej i miec ten sam problem? Podstawowy
    rachunek mam w mBanku i dlatego interesuje mnie tytulowa karta.

    MK

  • 7. Data: 2010-03-14 18:49:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 08:51:31 +0100, MK napisał(a):

    > zwiazku z powyzszym czy probowal moze juz ktos miec karte dodatkowa bez
    > aktywacji lub po zastrzezeniu karty dodatkowej?

    Możesz jaśniej ;) Jeżeli dobrze myślę o co Ci chodzi, to przy kk raczej
    to by nie przeszło, ale przy koncie karta jest wydawana do konta, więc
    kto wie trzeba by sprawdzić. Aczkolwiek znając mbank to raczej to
    przewidzieli.

    Xenocide

  • 8. Data: 2010-03-14 18:52:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jeszcze takie mam przemyślenie, że karta dodatkowa istniej zawsze jako
    druga, czyli w momencie pozbycia się głównej, dodatkowa staje się
    automatycznie główną - coś jak DR i BDR w OSPF ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2010-03-14 19:39:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Jeszcze takie mam przemyślenie, że karta dodatkowa istniej zawsze jako
    > druga, czyli w momencie pozbycia się głównej, dodatkowa staje się
    > automatycznie główną - coś jak DR i BDR w OSPF ;)

    Eeee... glowna to chyba powinna byc dla wlasciciela konta, ale dodatkowa
    chcialbym zrobic dla osoby, ktora nie jest ani wspolwlascicielem, ani
    pelnomocnikiem. Oczywiscie ja bym jej uzywal :).
    Mam tez alternatywne rozwiazanie swojego bolu... VISA Platinum w Multi,
    wyplaty bezprowizyjne, ale oprocentowanie w pierwszym roku 9,9%, wiec jakas
    groszowa prowizja przy splacie nastepnego dnia :). Jest jeszcze KK OF, ale
    jakos nie moge sie przekonac do GB... no, i oprocentowanie wyzsze niz na KK
    Multi, chyba ze odsetki sa naliczane od dnia rozliczenia a nie transakcji...

    MK

  • 10. Data: 2010-03-14 21:58:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 20:39:02 +0100, MK napisał(a):

> [...]
    > ale jakos nie moge sie przekonac do GB... no, i oprocentowanie wyzsze
    > niz na KK Multi, chyba ze odsetki sa naliczane od dnia rozliczenia a nie

    Jeżeli Ci to konto w Nordea raczej tylko do karty potrzebne a męczy
    Ciebie te wyrabianie limitu, to IMO lepiej to zamienić na dbnet. Tylko,
    że z tego co pamiętam Nordea Spectrum trzeba mieć co najmniej przez rok,
    bo inaczej trzeba zapłacić według TOiP (no chyba że coś się zmieniło
    ostatnio).

    Xenocide