  • 1. Data: 2006-02-13 12:49:36
    Temat: BPH: MasterCard Credit Silver
    Od: "Pio" <p...@b...pl>

    BPH wysłało do mnie listownie kartę MasterCard Credit Silver jako "jednemu z
    najlepszych klientów" oraz "niezapłaci Pan za wydanie ani za wznowienia karty -
    wystarczy jej aktywnie używać". Hmm to jakaś podpucha na koszty?

  • 2. Data: 2006-02-13 13:15:19
    Temat: Re: MasterCard Credit Silver
    Od: "Maciej Krzewiński" <m...@k...cjb.net>

    Jak by na to nie patrzeć to tak. W końcu zarabiają na każdej transakcji.

    :-)

  • 3. Data: 2006-02-13 13:38:39
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

> [...]
    > karty -
    > wystarczy jej aktywnie używać". Hmm to jakaś podpucha na koszty?
    To zależy jak rozumiesz podpuche :-)
    Generalnie nie ma nic specjalnego - mają w ofercie (prawie non-stop
    promocja) kartę bez opłaty za wydanie (wymóg iluś transkacji od wydania) i
    bez opłat za wznowienie (minimalne miesięczne obroty).
    Opisane dokładnie jest tu:
    http://www.kartykredytowe.pl//bez_oplat.dhtml

    Jak się odpowiednio używa, to chyba tylko za zdjęcie na karcie trzeba
    zapłacić, przynajmniej tak z TOiP wynika. (Jak na razie mi się udało i chyba
    jeszcze nie skasowali mnie za to).

    pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2006-02-13 15:08:58
    Temat: Re: BPH: MasterCard Credit Silver
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Pio <p...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > karty - wystarczy jej aktywnie używać". Hmm to jakaś podpucha na koszty?

    Moim zdaniem to jest fair oferta. Wykonuje dużo transakcji, bank dużo na
    nich zarabia, wiec dzieli się częścią tego zysku i nie kasuje mnie za
    wznowienie, zamiast tak jak większość banków, wtryniać mi na siłę złote czy
    inne "ekskluzywne" karty, z których jedyny pożytek jest taki że kosztują 4x
    więcej niż używana dotychczas.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 5. Data: 2006-02-13 16:48:06
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    , to chyba tylko za zdjęcie na karcie trzeba
    > zapłacić, przynajmniej tak z TOiP wynika.

    Już nie ma tej opłaty

    Darek

  • 6. Data: 2006-02-13 19:31:19
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > , to chyba tylko za zdjęcie na karcie trzeba
    >
    > Już nie ma tej opłaty

    Jeszcze w styczniu ta opłata była. Albo, jak to w BPH bywa, to, co twierdzi
    mój doradca klienta w oddziale, nie nadąża za dynamicznymi zmianami TOiP
    banku.

    Następna okazja sprawdzenia tej pozycji TOiP nadarzy mi się już za dziesięć
    miesięcy, kiedy skończy sie okres ważności KK.

  • 7. Data: 2006-02-13 19:47:02
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Jeszcze w styczniu ta opłata była. Albo, jak to w BPH bywa, to, co
    > twierdzi
    > mój doradca klienta w oddziale, nie nadąża za dynamicznymi zmianami TOiP
    > banku.

    Na pewno od listopada nie ma (taka taryfę mam na kompie) - zdjęcie jest
    darmowe w ramach pakietu "bezpieczna karta"
    Z tego wynika że doradca nie nadąża.

    Ps. Właśnie odkryłem ze automatyczna spłata kosztuje 1zł

    Darek

  • 8. Data: 2006-02-13 19:55:22
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    > Na pewno od listopada nie ma (taka taryfę mam na kompie) - zdjęcie jest
    > darmowe w ramach pakietu "bezpieczna karta"
    > Z tego wynika że doradca nie nadąża.

    Na pewno byłem w oddziale w styczniu i na pewno w styczniu pytałem o zdjęcie
    na karcie. Według doradcy było płatne.

    > Ps. Właśnie odkryłem ze automatyczna spłata kosztuje 1zł

    A teraz, to ja nie nadążam. :-/
    Jeszcze jakieś niespodzianki i nowości?

  • 9. Data: 2006-02-13 22:59:17
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 13 Feb 2006 17:48:06 +0100, "Darek"
    <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote:

    >Już nie ma tej opłaty

    pytanie czy niedługo nie będzie banku ;)

    PG

  • 10. Data: 2006-02-13 23:07:08
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 13 Feb 2006 20:47:02 +0100, "Darek"
    <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote:

    >Na pewno od listopada nie ma (taka taryfę mam na kompie) - zdjęcie jest
    >darmowe w ramach pakietu "bezpieczna karta"
    >Z tego wynika że doradca nie nadąża.

    odnoszę dziwne wrażenie, że to nie wina doradcy :)
    tam nawet autorzy zmian nie nadążają za nimi :)))

    PG