  • 1. Data: 2006-02-13 12:03:50
    Temat: Lukas reklamacje
    Od: spider <s...@W...pl>

    Witam
    Czy jest jakis adres e-mail na ktory mozna wyslac reklamacje w zwiazku z
    podwojnie naliczona prowizja? Ich wewnetrzna poczta (po zalogowaniu)
    odsyla mnie zebym wyslal pismo do Wroclawia. Za diabla mi sie to nie
    kalkuje bo tej prowizji jest 2 zł a za list polecony to ja wybule ze 3 zł.
    --
    spider

  • 2. Data: 2006-02-13 17:48:08
    Temat: Re: Lukas reklamacje
    Od: MXD <d...@p...on.pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2006 13:03:50 +0100, spider <s...@W...pl>
    napisał:

> [...]
    > odsyla mnie zebym wyslal pismo do Wroclawia. Za diabla mi sie to nie
    > kalkuje bo tej prowizji jest 2 zł a za list polecony to ja wybule ze 3

    Wystarczy oddać w najbliższej placówce, oni przekażą to do centrali do
    rozpatrzenia.

    MD

  • 3. Data: 2006-02-14 06:53:28
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    "MXD" <d...@p...on.pl> wrote in message

    > Wystarczy oddać w najbliższej placówce, oni przekażą to do
    > centrali do rozpatrzenia.

    Z potwierdzeniem na kopii :-)

    witrak()