  • 1. Data: 2006-02-12 20:03:20
    Temat: Skok - pożyczki bez zaswiadczen o dochodach
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Widzialem dzis u siebie na miescie na oprzystankach ulotki z logo SKOK Arka
    "Pożyczki (a moze nawet kredyty):
    - bez poreczycieli
    - bez zgody wspolmalzonka
    - bez jeszcze czegos"
    i - jako ostatni podpunkt: "bez zaswiadczen o zarobkach" - przekreslona
    rowna czerwona kreskka (nie badalem czy przekreslone flamastrem, czy
    drukiem).
    Podany byl numer telefonu i adres jakiegos mieszkania w bloku - pewnie jakis
    przedstawiciel.
    W zwiazku z tym mam pytanie:
    czy jest to tylko jakis psychologiczny manewr marketingowy czytez SKOK
    faktycznie udziela pozyczek bez zaswiadczen - w gestii przedstawiciela
    zostawiajac decyzje o tym, czy wymagac zaswiadczen czy nie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2006-02-12 20:57:58
    Temat: Re: Skok - pożyczki bez zaswiadczen o dochodach
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SDD wrote:
> [...]
    > faktycznie udziela pozyczek bez zaswiadczen - w gestii przedstawiciela
    > zostawiajac decyzje o tym, czy wymagac zaswiadczen czy nie?

    Omijać z daleka bez sprawdzania nawet co to jest.
    Pieniądze z nieba nie lecą.

  • 3. Data: 2006-02-12 21:17:08
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Omijać z daleka bez sprawdzania nawet co to jest.
    > Pieniądze z nieba nie lecą.

    Dla picu jesienią sprawdziłem sobie kredyt na dowód w Eurobanku.
    500 zł na trzy miesiące.
    RRSO wyszła 375% (nie, to nie pomyłka, trzysta procent z dużym hakiem).

  • 4. Data: 2006-02-12 22:07:01
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Omijać z daleka bez sprawdzania nawet co to jest.
    > Pieniądze z nieba nie lecą.

    Ja wcale nie potrzebuje pozyczki - tym bardziej na kilkaset %.
    Pytam z ciekawosci

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-02-13 05:41:12
    Od: "krab" <k...@k...pl____>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > Ja wcale nie potrzebuje pozyczki - tym bardziej na kilkaset %.
    > Pytam z ciekawosci

    nie ma przeszkod wiekszych, by udzielic pozyczki kilkaset zl - beda u kogos
    w domu, bez zasw o zarobkach, po prostu na zasadzie wizji lokalnej -
    sprawdzajacej na oko zdolnosc

  • 6. Data: 2006-02-20 11:07:07
    Temat: Re: Skok - pozyczki bez zaswiadczen o dochodach
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 2/13/2006 6:41 AM, krab wrote:
> [...]
    >

    > nie ma przeszkod wiekszych, by udzielic pozyczki kilkaset zl - beda u kogos
    > w domu, bez zasw o zarobkach, po prostu na zasadzie wizji lokalnej -

    Moje zdziwienie budzi zdziwienie, jakie wywołuje udzielanie kredytu w
    takiej czy innej formie bez tzw. zaświadczenia o zarobkach.

    Tymczasem zaświadczenie o zarobkach to jedynie kartka papieru - oszust
    może wystawić sobie dowolne, wystarczy, że ma dostep do pieczątek -
    weryfikacja dotyczy zwykle faktu, czy ktoś pracuje, a nie ile zarabia.

    Bank nie żąda wzoru podpisu prezesa czy księgowej - nie sprawdza, czy
    podpisał, kto podpisał. Podpsać mógł "kulfon".

    Kluczem do sukcesu jest wiedza i doświadczenie - jeżeli bankowi wynika
    ze statystyk, że łysi, posiadający telefon stacjonarny zawsze spłacali
    zobowiązania - to wystarczy dowolny dokument ze zdjęciem i rachunek za
    telefon z nazwiskiem pacjenta.

    Wiele instytucji z tzw. drugiego obszaru płatniczego wydaje kk na
    prostej zasadzie - depozyt = 1,5 x limit - i po ptakach - klient nie
    spłaca - blokada instrumentu i kasa z depozytu.
    To działa, o ile karta nie służy budowaniu zadłużenia, na którym da się
    zarobić - w takiej sytuacji trzeba zaopatrywac się w różnorakie
    dupochrony, wedle wzorca "starannego kupca rejestrowego".

    Mój faworyt w dziedzinie kk uznaje, że dobra firma, to taka której
    prezes siedzi w godzinach pracy pod telefonem domowym (skoro w firmie
    jest dobrze,to po co prezes ma chodzić do roboty?), którego rodzina
    anonimowej osobie udziela poufnych odpowiedzi przez tenże telefon - a
    zaświadczenie o dochodach nie może być wypełniane dwoma kolorami
    długopisu (księgowa musi mieć ten sam, co kontystka).

    Napisałem pod Twoim postem, by nie krzaczyć wątku :-)

    Pzdr: Witek