  • 21. Data: 2002-07-11 14:46:04
    Temat: Re: MasterCardCitibank-czy warto?
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > przez
    > trzecia
    >
    > Ale ja chcialem trzecia mozliwosc dla citka, a dostalem dla karty pbkbph
    > :-)) A niektorzy mowia, ze ten citek taki zly :-)))
    Zły to on taki nie jest ale bezczelny. Moim zdaniem brak trzeciej mozliwości
    dla Shiti wynika z wprowadzenia do obiegu EURO. Wcześniej tzn w 1999r. na
    pytanie ile zapłace za wyjęte z bankomatu korony słowackie i greckie drachmy
    usłyszałem (nie jeden raz) że tyle ile wynosi aktualny kurs sprzedaży tych
    walut w Shiti czyli treecia możliwość to SKK a czwarta śp. GRD.

  • 22. Data: 2002-07-11 14:50:09
    Temat: Re: MasterCard BPHPBK
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl>

    > na
    >
    > przez USD - kierowniczka filii ktora nie chciala mi wierzyc specjalnie
    > sprawdzala w centrali i przekonala sie ze ich MC rozliczany jest przez USD
    > *** blad ***

    Zadzwoń do Krakowa +48 12 682 84 82 to jest numer serwisu dla nowych kart
    kredytowych BPHPBK i ciekawe co tym razem powiedzą. Człowiek z którym
    rozmawiałem sorawiał wrażenie rzeczowego i zapewniał że przez EUR. BTW w BPH
    wsrod dysponentów rozpowszechniony jest poglą że wszystkie karty rozliczane sa
    przez USD

  • 23. Data: 2002-07-11 14:55:53
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > A czy teraz kursy Citi sa juz normalne? W kazdym razie nie takie,
    > jak kiedys w CitiDirect?
    > --
    > Krzysztof Halasa
    > Network Administrator
    A czy w Shiti kiedykolwiel cokolwiek było normalne? Na przewalutowaniach chcą
    jak najwięcej zarabiać. Ja nigdy więcej nie użyje ich kart za granicą a śp. MC
    PBK używałem wielokrotnie w Europie (UE + bliskie śp. RWPG), Meksyk , Hong Kong
    i kursy mimo 1,1% prowizji bo to karta charge były zblizone do normalnych
    ogłaszanych przez ten bank.

  • 24. Data: 2002-07-11 15:13:39
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    > A tak gwoli scislosci jaka moze byc trzecia odpowiedz ? 1.USD, 2.EURO, 3.
    > ??? :-))))

    3. Klancyk ;-)

    K. Kowalski

  • 25. Data: 2002-07-12 07:16:49
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

> [...]
    USD.
    > Nie

    > A tak gwoli scislosci jaka moze byc trzecia odpowiedz ? 1.USD, 2.EURO, 3.
    > ??? :-))))

    Rubel?

  • 26. Data: 2002-07-12 11:26:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl>

    > Zadzwoń do Krakowa +48 12 682 84 82 to jest numer serwisu dla nowych kart
    > kredytowych BPHPBK i ciekawe co tym razem powiedzą

    zadzwonilem - twierdzi ze z EURO bezposrednio na zlotowki wg bankowego czyli
    znanego nam - kursu sprzedazy dla dewiz
    To bedzie latwo sprawdzic !
    Przy okazji twierdzil ze wszystkie kart MC i Maestro w strefie EURO rozliczane
    sa przez EURO a nie USD - a slyszelismy tu na tej liscie ze nowe MC citibanku
    rozliczane sa przez USD - wiec jego twierdzenie ze wszystkie MC jest chyba
    bledne
    *** blad ***

  • 27. Data: 2002-07-12 12:55:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    citibanku
    > rozliczane sa przez USD - wiec jego twierdzenie ze wszystkie MC jest chyba

    LOL :-) A poza eurolandem, to co ? Moze mozna wybierac sobie walute
    rozliczeniowa :-)))

  • 28. Data: 2002-07-12 14:46:13
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozliczane sa przez USD - wiec jego twierdzenie ze wszystkie MC jest chyba

    To że Shiti rozlicza MC w strefie EURO przez USD to kuriozum, niestety ten bank
    tak już ma. Nie sądzę żeby to zmienili przed końcem lata, ich interesuje
    wciśnięcie klientowi karty a potem zarobek na księżycowych kursach wymiany. Ot
    taka kultura korporacyjna.;-))

  • 29. Data: 2002-07-12 14:48:07
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > rozliczane
    > citibanku
    >
    > LOL :-) A poza eurolandem, to co ? Moze mozna wybierac sobie walute
    > rozliczeniowa :-)))

    Poza Eurolandem to USD przynajmniej na kontynencie amerykańskim (sprawdzone
    empirycznie)

  • 30. Data: 2002-07-15 13:17:08
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    citibanku
    > rozliczane sa przez USD - wiec jego twierdzenie ze wszystkie MC jest chyba

    I kolejny mail z PBK BPH - wyslalem wtedy pytanie do 2 roznych
    departamentow:

    Uprzejmie informuję, że transakcje zagraniczne dokonywane w innej walucie
    niż EURO, przeliczane są na EURO przez Europay International. Bank
    otrzymuje do rozliczenia transakcję wyrażoną w EURO i przewalutowuje
    ją na PLN, po czym obciąża rachunek Klienta. Szczegółowe zasady
    rozliczania transakcji znajdzie Pan w Regulaminie międzynarodowych
    kart płatnichych Banku Przemysłowo-Handlowego PBK SA.
    W razie niejasności, uprzejmie proszę o kontakt.

    No jak na razie Citek nie dal odpowiedzi na moje pytanie - chyba je ponowie
    ;-)

    --
    JaKi