  • 1. Data: 2002-07-10 18:09:41
    Temat: MasterCardCitibank-czy warto?
    Od: "macho" <m...@w...pl>

    Tak jak w temacie. Zastanawiam się nad tą kartą. Oferta ciekawa ale nie wiem
    jak w praktyce.Proszę o uwagi jeśli ktoś ma doświadczenie. Z góry dziękuję
    Pozdrawiam Grzegorz

  • 2. Data: 2002-07-10 18:43:07
    Temat: Re: MasterCardCitibank-czy warto?
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    macho <m...@w...pl> wrote:
    > Tak jak w temacie. Zastanawiam się nad tą kartą. Oferta ciekawa ale nie wiem
    > jak w praktyce.Proszę o uwagi jeśli ktoś ma doświadczenie. Z góry dziękuję

    Nie warto - transakcje przeliczane przez USD :(

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-07-10 19:57:28
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aghv7r$i3v$10@news.onet.pl>, Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie warto - transakcje przeliczane przez USD :(

    Czy obecnie kiedy kurs walut EURO / $ sie pokrywaja ma to jakiekolwiek
    wieksze znaczenie?

  • 4. Data: 2002-07-10 20:24:09
    Od: "jan" <m...@o...NOSPAM.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    > Nie warto - transakcje przeliczane przez USD :(

    Pracownica Citi przed chwilą zeznała, że walutą MC jest euro a nie USD. Nie
    zna się?

  • 5. Data: 2002-07-10 20:29:09
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

    > Czy obecnie kiedy kurs walut EURO / $ sie pokrywaja ma to jakiekolwiek
    > wieksze znaczenie?

    Nie ma najmniejszego związku między jednym a drugim.

  • 6. Data: 2002-07-10 21:05:23
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    >
    > Pracownica Citi przed chwilą zeznała, że walutą MC jest euro a nie USD. Nie
    > zna się?

    Ja uzyskalem zeznanie w Citiphone, ze Citi zmieni przeliczanie transakcji przez
    USD na karcie MasterCard na przeliczanie przez EURO - podobno w tym roku...
    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 7. Data: 2002-07-11 07:08:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Nie warto - transakcje przeliczane przez USD :(

    Nie do końca. Bo w praktyce wychodzi na to samo co Visa - a Visę Citi to
    chyba warto ;-))) A tak bardziej serio. MC jest w promocji (o ile się nie
    skończyła). Karta 45 zł, dodatkowe gratis! :-)))

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-07-11 08:19:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    dziękuję

    A kurde KK MC pbkbph przez co jest przeliczana ?
    Mysle, ze jak ktos bedzie kupowal ta kk w sklepach hamerykanskich, to jest
    nawet zaleta :-)))

> [...]
    > chyba warto ;-))) A tak bardziej serio. MC jest w promocji (o ile się nie
    > skończyła). Karta 45 zł, dodatkowe gratis! :-)))

    Wlasnie. Jak ktos nie ma VC citka, to warto :-)) A moze kiedys (nie sadze,
    ze w te wakacje) zmienia na to Euro jak zapowiadali...

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 9. Data: 2002-07-11 08:44:42
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

    > Czy obecnie kiedy kurs walut EURO / $ sie pokrywaja ma to jakiekolwiek
    > wieksze znaczenie?

    Ma. Bo transakcje MC dokonywane poza Polską sa najpierw przeliczane na
    Euro, a potem na USD, a potem na PLN - masz jedno przeliczenie więcej,
    co zazwyczaj oznacza gorszy kurs końcowy.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 10. Data: 2002-07-11 08:45:11
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    jan <m...@o...nospam.pl> wrote:

    > Pracownica Citi przed chwilą zeznała, że walutą MC jest euro a nie USD. Nie
    > zna się?

    Zadzwoń jeszcze dwa razy - będziesz miał trzy różne odpowiedzi.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313