  • 11. Data: 2002-07-11 10:39:12
    Temat: Re: MasterCardCitibank-czy warto?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Nie

    > Zadzwoń jeszcze dwa razy - będziesz miał trzy różne odpowiedzi.

    A tak gwoli scislosci jaka moze byc trzecia odpowiedz ? 1.USD, 2.EURO, 3.
    ??? :-))))

  • 12. Data: 2002-07-11 11:19:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > A tak gwoli scislosci jaka moze byc trzecia odpowiedz ? 1.USD, 2.EURO, 3.
    > ??? :-))))

    Nie wiem, nie jestem zbytnio obciążony realiami i nie jestem w stanie
    produkowac tak radosnej twórczości jak citichłon...

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 13. Data: 2002-07-11 11:23:31
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > nie wiem
    > dziękuję

    > A kurde KK MC pbkbph przez co jest przeliczana ?
    > Mysle, ze jak ktos bedzie kupowal ta kk w sklepach hamerykanskich, to jest
    > nawet zaleta :-)))

    Wg niedysponentów w oddziałach BPHPBK przez USD, wg centrum kart z Krakowa - na
    pewno przez EURO

  • 14. Data: 2002-07-11 11:33:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Wg niedysponentów w oddziałach BPHPBK przez USD, wg centrum kart z
    Krakowa - na
    > pewno przez EURO

    To cos jak citek :-)))

  • 15. Data: 2002-07-11 11:39:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Nie warto - transakcje przeliczane przez USD :(

    A czy teraz kursy Citi sa juz normalne? W kazdym razie nie takie,
    jak kiedys w CitiDirect?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2002-07-11 11:50:19
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Krakowa - na
    >
    > To cos jak citek :-)))

    Uściślam - wg pana z centrum kart w Krakowie "dawniej" MC było rozliczne przez
    GBP ale teraz dla transakcji z krajów EU to w EURO :-)))) Czyli jest trzecia
    mozliwość.
    BTW kiedyś w śp PBK straszono mnie że za kupiony w Polsce kartą MC PBK Univers
    w biurze śp Swissairu bilet lotniczy zapłacę z przewalutowaniem USD na PLN
    mimo, że na slipie była cena w PLN, bo "z biletami lotniczymi to nigdy nic nie
    wiadomo"!!:-)))

  • 17. Data: 2002-07-11 11:54:17
    Temat: Re: MasterCard BPHPBK
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl>

    > Wg niedysponentów w oddziałach BPHPBK przez USD, wg centrum kart z Krakowa -
    na
    > pewno przez EURO

    przez USD - kierowniczka filii ktora nie chciala mi wierzyc specjalnie
    sprawdzala w centrali i przekonala sie ze ich MC rozliczany jest przez USD
    *** blad ***

  • 18. Data: 2002-07-11 12:28:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    przez
    > GBP ale teraz dla transakcji z krajów EU to w EURO :-)))) Czyli jest

    Ale ja chcialem trzecia mozliwosc dla citka, a dostalem dla karty pbkbph
    :-)) A niektorzy mowia, ze ten citek taki zly :-)))

    LOL :-)))

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 19. Data: 2002-07-11 13:31:35
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > przez USD - kierowniczka filii ktora nie chciala mi wierzyc specjalnie
    > sprawdzala w centrali i przekonala sie ze ich MC rozliczany jest przez USD
    > *** blad ***

    Ja dzis dostalem mailem nastepujaco odp:

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na zapytanie informuję, że dla kart Eurocard/MasterCard
    transakcje zagraniczne przeliczane są przez system Eurocard/MasterCard z
    waluty dokonania transakcji na walutę stosowaną w rozliczeniach z Bankiem -
    jest to EURO, według kursu obowiązującego w dniu rozliczenia.
    Bank dokonuje przeliczenia transakcji zagranicznych na walutę rachunku
    karty, według kursów banku z dnia rozliczenia transakcji przez system
    Eurocard/MasterCard. W opisanej przez Pana sytuacji przeliczenie nastąpi z
    EURO na PLN.

    Z poważaniem

    Centrum Bankowości Bezpośredniej

    [Opisana sytuacja - zakup w strefie EURO]

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2002-07-11 13:49:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel"
    > (...) W opisanej przez Pana sytuacji przeliczenie nastąpi z EURO na PLN.

    czyli trzeba ich sprawdzic doswiadczalnie - to powinno byc proste, tyle tylko,
    ze ja jeszcze nie mam tej karty i na razie nie wybieram sie do strefy Euro ;-)
    *** blad ***