  • 1. Data: 2002-07-10 18:25:42
    Temat: PBK BPH -> mBank
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Czy zmozna zrobic przelew z PBK BPH do mBanku? Wpisalem w M@klerze ze moim
    rachunkiem jest mBank - rozpoznalo go nawet - wyslalem kase ale dzis widze
    ze jest zwrot (pieniadzy nie bylo przez kilka dni)

    --
    JaKi
    ________________

  • 2. Data: 2002-07-10 20:50:58
    Temat: Re: PBK BPH -> mBank
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    ciagle robie przez Sez@ma i nie ma problemow

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-07-11 06:13:49
    Od: "Gello" <g...@p...gazeta.pl>

    > ciagle robie przez Sez@ma i nie ma problemow
    dokładnie... wysłany rano, po południu już jest... działa w obie
    strony...
    G.

  • 4. Data: 2002-07-11 20:17:39
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Czy zmozna zrobic przelew z PBK BPH do mBanku? Wpisalem w M@klerze ze moim
    > rachunkiem jest mBank - rozpoznalo go nawet - wyslalem kase ale dzis widze
    > ze jest zwrot (pieniadzy nie bylo przez kilka dni)

    Ja kilka razy robiłem przelewy u operatora i bardzo sprawnie były ksiegowane
    w mBanku, nie znam M2klera, moze ten przelew Sybirem robiłeś ?

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-07-14 15:32:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fotech" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja kilka razy robiłem przelewy u operatora i bardzo sprawnie były
    ksiegowane
    > w mBanku, nie znam M2klera, moze ten przelew Sybirem robiłeś ?

    Przeszo po wielu bojach z PBK BPH - niestety musze stwierdzic ze nic tam sie
    nie zmienilo - 0 kompetencji - najlatwiej napisac ze "Przelewy Pana wracają
    ponieważ jest błędny numer rachunku bankowego.
    Proszę sprawdzić i podać poprawnie cały numer rachunku łączne z dwoma
    pierwszymi cyframi znajdującymi się przed numerem rozliczeniowym.
    Prawdopodobnie te dwa pierwsze numery są błędne."

    Po wyslaniu maila i natstepenie prosba o telefon nie bylo zadnego odzewu :-/

    --
    JaKi