  • 1. Data: 2002-07-10 16:16:35
    Temat: Multibank- waluty kredytowe, kurs
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    Poszkuję dokładnych danych po jakich Multi dajšc kredyt WWJ czy jaki tam,
    ale walutowy (preferowane CHF) przelicza walutę
    a.) przy udzielaniu kredytu
    b.) przy spłacaniu rat
    potrzebne do decyzji "czy się przenieœć" z BGŻ gdzie nie doœć że teraz jest
    4,2% (ależ nie mówię że to dużo! tyle że w M mniej:) to przelicza przy
    spłatach po 2,7862 podczas gdy NBP krzyczy w tym samym dniu 2,7302.

    Czy jest na sali Wojtek? ;-)

    Alf/red/ fajny ten Multi
    PS a zniesienie opłat za wpłaty waluty to zapowiadali... wypłaty nadal
    0,5%, tak?

  • 2. Data: 2002-07-10 16:50:10
    Temat: Re: Multibank- waluty kredytowe, kurs
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 10 Jul 2002 16:16:35 +0000 (UTC), "Alf/red/ Dziewulski"
    <w...@p...pl> wrote:

> [...]
    >4,2% (ależ nie mówię że to dużo! tyle że w M mniej:) to przelicza przy
    >spłatach po 2,7862 podczas gdy NBP krzyczy w tym samym dniu 2,7302.

    Stosowane sa kursy BRE Banku. Jak maja sie w stosunku do BGZ to sam
    ocen

    >Alf/red/ fajny ten Multi
    >PS a zniesienie opłat za wpłaty waluty to zapowiadali... wypłaty nadal
    >0,5%, tak?

    Nie, z/na wlasne konto walutowe wplaty i wyplaty sa bez prowizji
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-07-11 06:07:37
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > 4,2% (ależ nie mówię że to dużo! tyle że w M mniej:) to przelicza przy
    > spłatach po 2,7862 podczas gdy NBP krzyczy w tym samym dniu 2,7302.

    tylko że WWJ jest jedynie w złotówkach .... :(((

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-07-12 09:54:15
    Od: "Bonzi" <b...@p...onet.pl>

    Chodzi Ci zapewne u Multiplan.
    Przy przeliczaniu brany jest kurs kupna wg kursu BRE Banku (aktualne kursy
    na stronach Multi).
    Niedawno zmieniłem kredyt z Euro w GE Bank Mieszkaniowy na CHF w Multi i na
    razie jestem bardzo zadowolony. No i zdążyłem jeszcze gdy Euro było po 3,7!
    :-)

    /Bonzi