  • Data: 2021-09-29 12:29:00
    Temat: Re: Mam telefon z NFC i... :)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 29 września 2021 o 11:51:46 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 29 Sep 2021 00:06:51 -0700 (PDT), w
    > <b...@g...com>, Dawid Rutkowski

    chce mi się szukać linka) i tam pod getout jest:
    > W apce bank stworzył mi kartę wirtualną o numerze 5363 do "umowy kredytowej" ,
    > więc chyba mogę płacić KK Visy :)

    Zrobił Ci kartę "do umowy kredytowej", do której masz wydane plastiki zarówno visy
    jak i MC.
    Obstawiam więc, że ta wirtualka to jednak MC, więc uważaj z zagranicznymi.

    > Po zainstalowaniu Google Pay widzę tą kartę.

    No tak, przez apkę też można dodawać karty do google pay - np. w mBąku można dodać w
    ten sposób dodać nową kartę przed otrzymaniem fizycznego plastiku.
    A czy w GP widać, czy to visa czy MC?
    Już nie pamiętam, a tablet zostawiłem w domu.
    Hmm, być może widać przy płatności...