  • Data: 2021-09-29 11:50:37
    Temat: Re: Mam telefon z NFC i... :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 29 Sep 2021 00:06:51 -0700 (PDT), w
    <b40e91da-93f2-42e6-8352-c1ba3a961ff9n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > I dobrze czułem. W apce jest takue coś "banki biorące udział w programie" (nie chce
    mi się szukać linka) i tam pod getout jest:
    > "Karty debetowe i kredytowe, których numer zaczyna się od cyfr:
    > 516831
    > 557537
    > 536366
    > 520084
    > 516832
    > 522829"
    > wiec tylko MC i to pewnie nie wszystkie.

    W apce bank stworzył mi kartę wirtualną o numerze 5363 do "umowy kredytowej" ,
    więc chyba mogę płacić KK Visy :)

    Po zainstalowaniu Google Pay widzę tą kartę.