  • 61. Data: 2003-02-09 13:57:28
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości
    news:b25ml0$f3d$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Racja. Ale jezeli jedno VE jest pinowane powiedzmy w terminalach eservice,
    > to nie oznacza ze wszystkie sa.

    Jesli jest juz PINowane w eService to we wszystkich terminalach
    posiadajacych PIN-pady bedzie wymagany PIN.

    --
    JaKi

  • 62. Data: 2003-02-09 13:58:21
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > A jak jeszcze Inteligo poprawi autoryzacje na swojej VE (w Citku i
    > PolCardzie) to w momecie wprowadzenia autoryzacji u wszytskich aklajerow
    > sensownosc posiadania VC bedzie znikoma.

    1) a nieorpocentowany kredyt to pies ?
    2) zagramanicom sie przydaje: wypozyczenie auta czy uwuarygodnienie sie w
    hotelu z wieksza iloscia gwiazdek.

  • 63. Data: 2003-02-09 14:10:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 9 Feb 2003 14:57:24 +0100, "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>
    wrote:

    >Mylisz dwie rzeczy. kredytowka sluzy do zawierania nieoprocentowanego
    >kredytu do 50 dni. to ze czasami sie nie autoryzuje to bonus, to nie jest
    >glowna cecha KK. i to jest jej zaleta ktorej plasciaki nie maja.

    VE i MCE - KK PKO BP to pierwsze plaskie kredytowki, ktore w wlasnie
    pod tym wzgledem niczym nie roznia sie od embossowanych kart
    kredytowych. Maja najnormnalniejszy grace period.
    Myle, ze w najbizszym czase pojawi sie wiecej takich kart.
    Za granica oczywiscie przydaje sie karta wypukla ale wiekszosc
    klientow za granice wyjezdza sporadaczynie.
    Z pewnoscia plaskie karty kredytowe nie wypra embossowanyc ale w
    obecnej sytuacji moga objac spory kawalek rynku czy nam sie to podoba
    czy nie :/

    >a ze VC w
    >multi jest zdaje sie charge, czyli kiepsko to inna sprawa. co za radocha
    >miec VC charge, troche nielogiczne to jest.

    Jeste debetowa.

    > bo w koncu z kk to najlepsza
    >zabawa ze wydajesz najpeirw nie swoje hehe.

    Przy karcie charge tez wydajesz najpierw nie swoje. Ale tak czy
    inaczej przychodzi termin splaty i tu juz nie ma radochy :D.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 64. Data: 2003-02-09 14:18:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Dla Ciebie za free, ale czy jestes pewien, ze dla banku tez?

    Nie mam zwyczaju martwic sie o bank ;) Bank jest profesjonalista, wiec powinien
    wiedziec co robi.

    --
    Witek

  • 65. Data: 2003-02-09 14:36:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał

    > VE i MCE - KK PKO BP to pierwsze plaskie kredytowki, ktore w wlasnie
    > pod tym wzgledem niczym nie roznia sie od embossowanych kart
    > kredytowych. Maja najnormnalniejszy grace period.

    .... i ubezpieczenie ;)

    > Mysle, ze w najbizszym czase pojawi sie wiecej takich kart.
    > Za granica oczywiscie przydaje sie karta wypukla ale wiekszosc
    > klientow za granice wyjezdza sporadaczynie.

    Zawsze moga skorzystac z debetowej maestro lub VE.

    > Z pewnoscia plaskie karty kredytowe nie wypra embossowanyc ale w
    > obecnej sytuacji moga objac spory kawalek rynku czy nam sie to podoba
    > czy nie :/

    Jak kolejne CA pojda w strone CA wiodacego, to napewno ;-//

    > Jeste debetowa.

    ..... i kredytowa ;)

    > Przy karcie charge tez wydajesz najpierw nie swoje. Ale tak czy
    > inaczej przychodzi termin splaty i tu juz nie ma radochy :D.

    Co to marketing robi z ludzi ;))

    --
    Witek

  • 67. Data: 2003-02-09 15:19:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > 1) a nieorpocentowany kredyt to pies ?

    Poki co rozmowa toczy sie na poziomie VE kontra VC debetowe ;) moze nie jest
    to zaznaczone ale raczej trdno mylic rodzaje kart porownujac je do siebie.

    --
    JaKi

  • 66. Data: 2003-02-09 15:19:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

  • 68. Data: 2003-02-09 15:20:20
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:b23ael$669$1@news2.ipartners.pl...
    > Sa, ale kupic na ta karte moga tylko wybrani. Bodajze klienci
    > ze zlota karta czy jakos tak, albo ktorych obroty z Makro
    > przekraczaja jakies magiczne X zl. Wiec, skoro oni moga, to
    > czemu ja nie moge?

    A myslisz, ze to jest sprawiedliwe, ze ja wogole nie moge tam kupowac? To
    dopiero jest dyskryminacja!!! (przynajmniej jakis czas temu nie mialem
    zadnych szans na wyrobienie sobie u nich karty - coz, uroki panstwowej
    posady)

    :-)

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 69. Data: 2003-02-09 15:21:34
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > MCE - KK PKO BP to pierwsze plaskie kredytowki, ktore w wlasnie
    > pod tym wzgledem niczym nie roznia sie od embossowanych kart
    > kredytowych.

    Sprawdzales czy mozna nia placic w Internecie?

    --
    JaKi

  • 70. Data: 2003-02-09 16:16:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 9 Feb 2003 16:21:34 +0100, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    >Sprawdzales czy mozna nia placic w Internecie?

    Jeszcze nie. Czekam na PIN do drugiego MCE, bo pierwszy wydali na
    BINie MasterCarda :-). Ale zastrzegli wiec w necie raczej nie
    przejdzie :D.