  • 51. Data: 2003-02-09 11:48:11
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b25e6s$aap$1@inews.gazeta.pl...

    > A jak jeszcze Inteligo poprawi autoryzacje na swojej VE (w Citku i
    > PolCardzie) to w momecie wprowadzenia autoryzacji u wszytskich aklajerow
    > sensownosc posiadania VC bedzie znikoma.

    Karta wypukla moze sie jeszcze przydac w przypadku wyjazdu za granice. Ale w
    przypadku transakcji krajowych faktycznie jest to zbyteczne.

    Maciej

  • 52. Data: 2003-02-09 11:48:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Do konca roku mam juz oplacona karte kredytowa Multi, wiec banki maja troche
    > czasu aby cos dla mnie przygotowac :)

    hehe ;))

    > I latwo pozwolili Ci zrezygnowac? Koszt zastrzezenia chyba jest wiekszy niz
    > oplata za uzytkowanie przez nastepny rok? No, ale bank chyba wie co robi ;).

    A dlaczego mieli nie pozwolic? :D A jesli chodzi o zastrzezenie, to w multi jest
    za free.

    --
    Witek

  • 53. Data: 2003-02-09 11:52:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > A dlaczego mieli nie pozwolic? :D A jesli chodzi o zastrzezenie, to w
    multi jest
    > za free.

    Dla Ciebie za free, ale czy jestes pewien, ze dla banku tez?

    Maciej

  • 54. Data: 2003-02-09 11:52:44
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Karta po prostu jest niesamowita - chyba jest po to aby zniechecac od
    > placenia nia ;)

    Masz rację! I co z tego?:-)
    Makro to specyficzny supermarket(?):-)

    Często tam bywam i prawie zawsze są kolejki.
    Zatem ludzie tam chodzą i kupują.
    Nie jest to sklep, gdzie kupuje się za złotówkę:-(
    Jakoś nie widziałem nigdy problemów z formą płatności u tych co mają pełne największe
    koszyki.
    Tam rzadko kupuje się za mniej niż 1000 zł.
    Kupują ci co tę gotówkę maja! Im jest prościej wydać ją w makro niż wpłacać na konto
    (z prowizją!) i wygłupiać się z kartą
    kredytową.
    A ci co tam przyszli kupić o parę groszy taniej... Ich problem czym zapłacić.
    Na miejscu zwykle jest co najmniej jeden bankomat. Często zdarza mi się z niego
    korzystać. A mało mnie obchodzi jakiej on sieci. Po
    to mam konto w BSK, żeby się nad bankomatem nie rozczulać.
    Właściciele makro mają w dupie niezadowolonych dyskutantów z Internetu. Niech idą
    jeden jogurt kupić do konkurencji.

  • 55. Data: 2003-02-09 12:00:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Właściciele makro mają w dupie niezadowolonych dyskutantów z Internetu.
    Niech idą jeden jogurt kupić do konkurencji.

    Proponuje napisac to to wielkimi literami przed wejsciem 'MAMY CIE W DUPIE
    UZYTKOWNIKU INTERNETU" ;). Ja osobiscie bym nie skorzyslam z uslug firmy,
    ktora ma potencjalnego klienta w dupie. W koncu moze sie okazac, ze gdy
    przyjde do nich z reklamacja powiedza, "Mamy cie w dupie. Nie podoba ci sie
    to nie kupuj u nas."
    Czy Ty moze prowadzisz jakas firme? Tak samo mowisz swoim klientom?

    Maciej

  • 56. Data: 2003-02-09 12:26:02
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    > Skontaktuj sie z eService, prowizja mniejsza niz 2% przy obrocie kartowym
    > nie przekraczajacym 10k PLN.

    Czy moglbys napisac dla jakiego typu kart jest to oferta ? Natomiast 10k PLN
    to obrot miesieczny czy roczny ? Czy eService pobiera dodatkowo oplate stala
    za obsluge przy tak malych obrotach ?

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska

  • 57. Data: 2003-02-09 12:33:24
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    > Czy Ty moze prowadzisz jakas firme? Tak samo mowisz swoim klientom?

    Pewien dystrybutor z branzy IT tak wlasnie przez wiele lat podchodzil do
    klienta i dzis jest "number one". Dlaczego ? Poniewaz mial najlepsze ceny i
    klient szedl tam gdzie cena byla najnizsza anizeli tam gdzie go najlepiej
    obsluzono. Patrz na przypadek Makro, chodzisz tam poniewaz jest "tanio", a
    nie dlatego, ze Cie tam dobrze i milo obsluguja. Czasem jak widac nie oplaca
    sie dobrze obslugiwac klienta, wystarczy miec ceny niskie w porownaniu do
    konkurencji.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska

  • 58. Data: 2003-02-09 12:38:20
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    > Prawde powiedzawszy luksus merchanta mam gdzies :) A z drugiej strony ten
    > luksus merchanta kosztuje kazdorazowym impulsem telefonicznym.

    Jest jeszcze rozwiazanie ktore jest stosowane przynajmniej w jednym kraju za
    nasza zachodnia granica. Dane dotyczace autoryzacji sa przekazywane za
    pomoca polaczenia ISDN i kanalu D (kanal kontrolny) za ktore polaczenie nie
    nalezy placic. Centrum autoryzacyjne odpowiada takze kanalem D do punktu,
    ktory wystapil o autoryzacje.

    Ogolnie sprawe uproscilem od strony technicznej, ale wyglada to tak, ze za
    polaczenie ktore zawiera jedynie alphanumeryczna krotka wiadomosci nie placi
    sie.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska

  • 59. Data: 2003-02-09 13:54:44
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > Z moich obserwacji wynika ze duzo jest juz VE ktore sa PINowane.

    Racja. Ale jezeli jedno VE jest pinowane powiedzmy w terminalach eservice,
    to nie oznacza ze wszystkie sa. VE millenium nie jest pinowane w zadnych
    warunkach w terminalach.

  • 60. Data: 2003-02-09 13:57:24
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    bank
    > przed PKO nie oferowal elektronicznej karty kredytowej [pomijam te
    dziwolagi
    > BSK, czy Zagla]. W momencie otwierania rachunku w Multi mialem do wyboru
    > Electrona lub VC [dzieki uprzejmosci Multi za darmo], wybralem VC, bo
    > wiedzialem ze nie wszystkie transakcje beda autoryzowane, ze mam wyzszy
    > limit wyplat gotowki itd. czyla za taka sama cene dostalem karte o
    wiekszej
    > funkcjonalnosci. Teraz duzo sie zmienilo, funkcjonalnosc podobna, a cena

    Mylisz dwie rzeczy. kredytowka sluzy do zawierania nieoprocentowanego
    kredytu do 50 dni. to ze czasami sie nie autoryzuje to bonus, to nie jest
    glowna cecha KK. i to jest jej zaleta ktorej plasciaki nie maja. a ze VC w
    multi jest zdaje sie charge, czyli kiepsko to inna sprawa. co za radocha
    miec VC charge, troche nielogiczne to jest. bo w koncu z kk to najlepsza
    zabawa ze wydajesz najpeirw nie swoje hehe.