  • Data: 2003-02-09 10:17:07
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> napisał w
    wiadomości news:b258eb$t82$1@aquarius.webcorp.pl...

    > rozliczeniowych (e.g. VISA). Nie pograzajmy tutaj jedynie Polcardu
    poniewaz
    > ich wlasna marza z tego co mnie wiadomo nie jest tak wysoka, a naprawde
    > swiadcza uslugi na wysokim poziomie (przynajmniej na poziomie obslugi
    > klienta).

    O tym wysokim poziomie zapewne swiadczy zrownanie MasterCarda z Maestro,
    VISY z VISA Electron ;). Nie wiem jak z obsluga merchanta, ale obsluga
    cardholdera stoi na rzenujaco niskim poziomie. Kilka tygodni temu
    zastrzegalem bezposrednio w PolCardzie swoje MC... Osoba odbierajaca
    sluchawke nawet nie raczy sie przedstawic, uslyszalem tylko "PolCard
    zastrzeganie", do tego koszmarne brzeczenie w sluchawce. Na zakonczenie
    rozmowy slyszysz "Karta zostala zastrzezona o godz. xx:xx", zadnego id, ani
    kto je przyjal.
    A prowizje u innych aklajerow sa ponizej 2%, przecietny sklep spozywczy moze
    placic prowizje na poziomie 1,8% bez zadnych problemow.

    Maciej