  • Data: 2003-02-09 10:36:40
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b25a8h$snp$1@inews.gazeta.pl...

    > Nadepneli Ci porzadnie na odcisk :)

    Nie po to place za karte kilkadziesiat PLN zeby tyle samo czekac przy kasie
    jakbym kupil karte kilka razy tansza [lub bezplatna]. Gdybym mial dzis
    wybierac karte kredytowa to bym wzial jedna z elektronicznych PKO [wada tu
    sa niskie limity] i tak zapewne bedzie. Chyba, ze dostane wypukla w takiej
    samej cenie :). Pierwszym testem bedzie VC Multi, za 2 m-ce konczy mi sie
    termin waznosci, jesli bede musial za wznowienie zaplacic 35 PLN to chya
    raczej wybiore darmowego Electrona.

    > Choc ja tez musze ostanio przyznac ze wole POSy eSevice, ktore podobnie
    jak
    > PolCard autoryzyja kazda transakcje, jednak czas jej jest praktycznie
    > niezauwazalny. IMHO obecnie wlasnie eService jest najbardziej przyjazny
    dla
    > cardholderow pod wzgledem czasu autoryzacji.

    Niestety w wiekszosci miejsc gdzie kupuje sa POSy PolCardu :(. Jak mam
    wybor, np. Auchan, to wybieram krotsza kolejke, a jesli nie ma znaczacej
    roznicy to POSa eService :).

    Maciej