eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMakro i gotowka... › Re: Makro i gotowka...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsfee
    d.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.iesy.de!troll.iesy.de!news.uni-stuttgar
    t.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsrouter.chello.at
    !newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <b230e5$tt$1@news2.ipartners.pl> <b232k7$um2$1@aquarius.webcorp.pl>
    <b244lj$csl$1@foka.acn.pl> <b24ahp$2an$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <b251o7$11e0$1@news2.ipartners.pl> <b258eb$t82$1@aquarius.webcorp.pl>
    Subject: Re: Makro i gotowka...
    Lines: 23
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Message-ID: <DUp1a.221848$xv1.2654522@news.chello.at>
    Date: Sun, 09 Feb 2003 10:17:07 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.51.58
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1044785827 62.179.51.58 (Sun, 09 Feb 2003 11:17:07 MET)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 09 Feb 2003 11:17:07 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:227778
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> napisał w
    wiadomości news:b258eb$t82$1@aquarius.webcorp.pl...

    > rozliczeniowych (e.g. VISA). Nie pograzajmy tutaj jedynie Polcardu
    poniewaz
    > ich wlasna marza z tego co mnie wiadomo nie jest tak wysoka, a naprawde
    > swiadcza uslugi na wysokim poziomie (przynajmniej na poziomie obslugi
    > klienta).
    >

    O tym wysokim poziomie zapewne swiadczy zrownanie MasterCarda z Maestro,
    VISY z VISA Electron ;). Nie wiem jak z obsluga merchanta, ale obsluga
    cardholdera stoi na rzenujaco niskim poziomie. Kilka tygodni temu
    zastrzegalem bezposrednio w PolCardzie swoje MC... Osoba odbierajaca
    sluchawke nawet nie raczy sie przedstawic, uslyszalem tylko "PolCard
    zastrzeganie", do tego koszmarne brzeczenie w sluchawce. Na zakonczenie
    rozmowy slyszysz "Karta zostala zastrzezona o godz. xx:xx", zadnego id, ani
    kto je przyjal.
    A prowizje u innych aklajerow sa ponizej 2%, przecietny sklep spozywczy moze
    placic prowizje na poziomie 1,8% bez zadnych problemow.

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1