  • Data: 2003-02-08 15:48:55
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > po 1-sze nie sądzę żeby wielka sieć sklepów płaciła 2% za obsługę -
    > tyle to mniej wiecej płaci mały sklep więc takie Makro byłoby w
    > stanie wytargować sporo lepsze warunki

    Placi. A marza Makro czesto nie przekracza tej wartosci (co nie znaczy, ze
    ZAWSZE nie przekracza:)

    > po 2-gie obrót gotówkowy też ich kosztuje - choćby to że dla
    > bezpieczeństwa muszą utrzymywać skarbiec, pracowników ochrony,
    > organizować konwój z gotówką itd itd

    A zauwazyles, ze w MC&C w KAZDEJ hali jest oddzial BPHPBK?:-) A jakbys tak
    sie rozejrzal, to bys zobaczyl dziwne orurowanie z kazdego stanowiska
    kasowego w pewna strone :)

    > ja myślę że u nich to kwestia przyzwyczajenia - zauważ że już teraz w
    > Makro można np. kupować w systemach ratalnych co parę lat temu było
    > nie do pomyślenia

    Ale nie robi tego MAkro, tylko posrednik.

    Poza tym pragne przypomniec, ze wspomniany wyzej bank ze wspomnianym wyzej
    sprzedawca dawno temu wprowadzili karte platnicza. Dlatego tez terminale
    Polcardu sa przy kazdej kasie.

    M.