  • Data: 2003-02-08 14:44:14
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po 1-sze nie sądzę żeby wielka sieć sklepów płaciła 2% za obsługę - tyle
    > mniej wiecej płaci mały sklep więc takie Makro byłoby w stanie wytargować
    > sporo lepsze warunki

    Mozna prosic o wiecej informacji ? Dane jakie posiadam z Polcardu przecza
    temu co piszesz, ale mozliwe, ze sa inne rozwiazania i warunki o ktorych nie
    wiem.

    > po 2-gie obrót gotówkowy też ich kosztuje - choćby to że dla
    bezpieczeństwa
    > muszą utrzymywać skarbiec, pracowników ochrony, organizować konwój z
    gotówką

    Dwa piersze to niezaleznie od tego musza posiadac, natomiast napewno roznica
    jest w transporcie gotowki i ubezpieczeniu. Natomiast mysle ze sa to
    zdecydowanie mniejsze koszty anizeli koszt prowizji z kart (przynajmeniej
    wedle informacji jakie posiadam obecnie).

    > ja myślę że u nich to kwestia przyzwyczajenia - zauważ że już teraz w
    Makro
    > można np. kupować w systemach ratalnych co parę lat temu było nie do
    > pomyślenia.

    Co do przyzwyczajenie to zapewne masz racje. Natomiast czy system ratalny
    jest obslugiwany przez Makro czy firme zewnetrzna ?

    Pozdrowienia,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska