  • Data: 2003-02-08 14:21:33
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: "olo" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "zeby bylo taniej" to nie akceptuja kart platniczych :-) Platnosc karta
    > platnicza powoduje, ze sklep musi odprowadzic prowizje w wysokosci 2-5% od
    > wartosci transakcji dla centrow rozliczeniowych, co powoduje obnizenie
    marzy
    > sklepu.

    po 1-sze nie sądzę żeby wielka sieć sklepów płaciła 2% za obsługę - tyle to
    mniej wiecej płaci mały sklep więc takie Makro byłoby w stanie wytargować
    sporo lepsze warunki

    po 2-gie obrót gotówkowy też ich kosztuje - choćby to że dla bezpieczeństwa
    muszą utrzymywać skarbiec, pracowników ochrony, organizować konwój z gotówką
    itd itd

    ja myślę że u nich to kwestia przyzwyczajenia - zauważ że już teraz w Makro
    można np. kupować w systemach ratalnych co parę lat temu było nie do
    pomyślenia