  • 1. Data: 2004-09-16 18:59:03
    Temat: Mail z mbanku o umowie do karty...
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Bodaj wiosną przyszła mi nowa karta z mbanku a także jakieś informacje
    że mam odesłać papierową umowę bo inaczej mi nie pozwolą aktywować
    karty. Papierów i poczty nie lubię więc przerzuciłem się na kartę
    inteligo, nową kartę mbanku odkładając do szufladki. No ale pewnego
    dnia zobaczyłem iż opcję aktywacji karty w serwisie webowym mam więc
    ... raz się żyje, aktywowałem. Sprawdziłem, działała. Cool, używamy.

    Dzisiaj przyszedł mi z mbanku mail z pogróżkami że jeśli nie odeślę
    papierów, 12 października zablokują mi kartę. Jak myślicie, zrobią to
    naprawdę czy będzie jak z pierwszymi pogróżkami o niemożności
    aktywacji? Ktoś jeszcze dostał takowego maila?

  • 2. Data: 2004-09-16 19:14:22
    Temat: Re: Mail z mbanku o umowie do karty...
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > papierów, 12 października zablokują mi kartę. Jak myślicie, zrobią to
    > naprawdę czy będzie jak z pierwszymi pogróżkami o niemożności

    Zrobia tak
    bo nasi (p)oslowie przeglosowali taka ustawe
    i jak banki sie nie podporzadkuja to dostana
    kare .... wiec nie licz na to ze odpuszcza

    PiotR

  • 3. Data: 2004-09-16 19:23:40
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87pt4mjb0o.fsf@cauchy.softax.local...

> [...]
    > naprawdę czy będzie jak z pierwszymi pogróżkami o niemożności
    > aktywacji? Ktoś jeszcze dostał takowego maila?

    Zrobi to, wszyscy ktorzy nie podpisali dodatkowej umowy, beda zobowiazani do
    podpisania (to dotyczy sie wszystkich posiadaczy kart (bankow) ktorzy jescze
    nie podpisali), jakis czas temu wprowadzona zostala ustawa o instrumentach
    elektronicznych (jakos tak sie nazywala).

  • 4. Data: 2004-09-16 20:22:34
    Od: "saq" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jak myślicie, zrobią to
    > naprawdę czy będzie jak z pierwszymi pogróżkami o niemożności
    > aktywacji? Ktoś jeszcze dostał takowego maila?

    to informacja banku dla Twojego dobra, nei pogrozki
    widzisz roznice ?
    sebastian

  • 5. Data: 2004-09-17 20:48:44
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> skribis:

    >Dzisiaj przyszedł mi z mbanku mail z pogróżkami że jeśli nie odeślę
    >papierów, 12 października zablokują mi kartę.

    Mnie pisali ze zablokuja mi karty debetowe. Pytalem czy visa electron jest
    debetowa - twierdza ze tak. A przeciez zadnego debetu teraz nie ma ani
    chyba byc nie moze. Wiec o co im chodzi?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 6. Data: 2004-09-17 23:00:18
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    l.e:h napisał:
    > Mnie pisali ze zablokuja mi karty debetowe. Pytalem czy visa electron
    > jest debetowa - twierdza ze tak. A przeciez zadnego debetu teraz nie ma
    > ani chyba byc nie moze. Wiec o co im chodzi?

    Visa Electron / Maestro Cirrus potocznie zwana jest kartą debetową. Tak
    przetłumaczono z angielskiego słowo "debit", które oznacza "obciążęnie".
    Są banki, w których mając tę kartę możesz dokonać debetu - wypłacić
    więcej niż masz na koncie (np. środki z przyznanej do rachunku linii
    kredytowej). Transakcje z karty bank rozlicza raz w miesiącu (kiedy
    przychodzą pieniądze na konto wtedy można rozliczyć transakcje). W takim
    wypadku masz kartę obciążeniową. Jeśli nie można dokonać wypłaty ponad
    saldo to mamy "zwykłą" kartę płatniczą, której obciążenie następuje w
    momencie realizowania transakcji i jeśli nie ma wystarczającej kwoty na
    rachunku to taką kartą nie da się zapłacić.

    K.

  • 7. Data: 2004-09-18 10:31:56
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > debetowa - twierdza ze tak. A przeciez zadnego debetu teraz nie ma ani
    > chyba byc nie moze. Wiec o co im chodzi?

    To mial byc zart, czy serio nie wiesz co znaczy karta debetowa ?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.

  • 8. Data: 2004-09-18 16:28:12
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://www.bankier.pl/fo/article.html?article_id=120
    0915&type_id=1&order=priority&priority=2-20

  • 9. Data: 2004-09-18 22:12:57
    Od: h...@o...pl

    > Jak myślicie, zrobią to
    > naprawdę czy będzie jak z pierwszymi pogróżkami o niemożności
    > aktywacji?

    zrobią
    > Ktoś jeszcze dostał takowego maila?

    tak, pewnie kilka(naście) tysięcy osób

    pozdrawiam
    W.B

  • 10. Data: 2004-09-19 06:06:34
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    2...@n...onet.pl,
    Użytkownik <h...@o...pl>:

    > tak, pewnie kilka(naście) tysięcy osób

    Bylo w ten sposob zadzialac od razu, a nie wrzucac komunikat w transakcyjnym
    wszystkim, a potem kazac tym wszystkim dzwonic im na mLinie (vide Forum
    odpowiedź Vill) wyjasniac, czy "aby na pewno...".
    Za male koszty mLinii?
    Klienci i pracownicy za duzo czasu maja?

    > pozdrawiam
    > W.B

    Rowniez,

    --