  • 1. Data: 2002-01-30 21:06:44
    Temat: Maestro prepaid, pierwszy kontakt
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    No i mam to cacuszko ;-).
    Oczywiscie bylem pierwszym nabywca w Poznaniu :-).
    Karta bardzo ladna.
    pRZY ZAKUPIE FACET SPISAL DANE Z DOWODU, DAL MI NA KARTECZCE NUMER
    KONTA I POSZEDLEM DO KASY.
    WG NIEGO TRZEBA BYLO WPLACIC MIN.35 ZL Z CZEGO 5 TO OPLATA. (kurka
    wlaczonego capsa nie chce mi sie juz poprawiac :-))
    Jesli kupujemy dla kogos to trzeba podac dane tej oaoby (z peselem i
    dowodem) wiec jakos na prezent to sie nie za bardo nadaje.
    Ciekawe czy jak sie kupuje dla kogos to tzeba pokazac swoj dokument.
    Na karcie napisane (po polsku i angielsku) ze karta wazna bez nazwiska
    posiadacza, na okaziciela i ze WAZNA TYLKO W POLCE.
    Ciekawe czy w zagrancinzych bankomatach przejdzie.
    Od razu dostajemy do reki dzialajaca karte z PINem. Zaraz w bankomacie
    sprawdzilem, dziala ok, saldo tez podaje.
    ciekawe czy da sie placic w POSach bez pinpadu, chyba tak, pasek na
    podpis ma.

    Twierdzili, ze personalizowanej zamowic sie nie da. Zadnego regulaminu
    tez jeszcze nie mieli (jest wogole jakis?)
    Jedyne co podpisalem to wplata gotowkowa na konto.
    Ogolnie produkt ciekawy ale nie za bardzo widze dla niego inne
    zastosowania niz dostarczanie uciechy testerom :-).
    na prezent to nie za bardzo bo gotowke latwiej o i nie trzeba ogladac
    dokunetu obdarowywanego.
    Przydatna moze byc jak ktos ma konto w banku wydajacym tylko Visy i
    chce miec cos z Europaya na wszelki wypadek bez wiazania sie z jeszcze
    jednym bankiem.
    Poza tym moze to byc najtanszy spsoob na wytapetowanie sobie kartami
    pokoju ;-))).
    30 trzeba wplacic ale zaraz wychodzac z banku mozna przeciez juz je
    wyjac.
    Karta wazna do 03/03, zobaczymy jak dlugo beda z taka data sprzedawac
    i czy produkt przeterminowany bedzie usuwany z polek ;D.
    --
    Wojtek Frabinski
    w...@a...net.pl ICQ 50443653

  • 2. Data: 2002-01-30 21:12:38
    Temat: Re: Maestro prepaid, pierwszy kontakt
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Na karcie napisane (po polsku i angielsku) ze karta wazna bez nazwiska
    > posiadacza, na okaziciela i ze WAZNA TYLKO W POLCE.

    to źle że wazna tylko w polsce, na nic mi się nie przyda.

> [...]
    > Przydatna moze byc jak ktos ma konto w banku wydajacym tylko Visy i
    > chce miec cos z Europaya na wszelki wypadek bez wiazania sie z jeszcze

    to rzeczywiście plus, ale ja się zraziłem to maestro miałem z maestro pekao sa
    same problemy, dlatego teraz zachwalam se VE.

> [...]
    > Karta wazna do 03/03, zobaczymy jak dlugo beda z taka data sprzedawac
    > i czy produkt przeterminowany bedzie usuwany z polek ;D.

    skaner w ruch, i czekam aż ta karta pojawi się w twojej kolekcji

  • 3. Data: 2002-01-31 06:37:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 30 Jan 2002 22:12:38 +0100, <n...@p...onet.pl> wrote:

    >to źle że wazna tylko w polsce, na nic mi się nie przyda.

    Tak napisali na karcie. A czy przejdzie za granica to trzeba bedzie
    sprawdzic :-)

    >skaner w ruch, i czekam aż ta karta pojawi się w twojej kolekcji

    Troche poczekasz. Nie mam teraz czasu na uaktualnianie strony. Ale w
    galerii jest juz wzor tej karty.

    PS, na pasku magnetycznym zamiast nazwiska jest PRZEDPLACONA KARTA.
    IMO powinno byc KARTA NA OKAZICIELA, bo inaczej kasjerki moga miec
    dziwne miny :-)

  • 4. Data: 2002-01-31 06:38:39
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

    Oczywiscie...;-)

    Skoro zostala pomyslana jako karta "na kieszonkowe dla dzieci" to co za
    problem podac swoje dane i dac dziecku?
    Albo nawet doroslemu. W koncu nie obdarowujemy (??) osob nam nie znanych.

    > to źle że wazna tylko w polsce, na nic mi się nie przyda.

    Fakt, to jest problrm

    Niee, przeca proba autoryzacji bedzie w kraju.

    Dla dziecka na kieszonkowe. Niech sie przyzwyczaja. A i konta nie trzeba mu
    otwierac.
    Puszczasz dziecko na wakacje z taka karta z zerowym saldem.
    Po liscie/telefonie/SMSie "kochane pieniazki przyslijcie rodzice" wiesz, ze
    jeszcze mu karty nie ukradli a zasilic trzeba.

    Podac swoje dane

    A jakie to ma zanaczenie w Polsce?
    Chcesz sie bronic przed podwojnym przewalutowaniem..?..;-))
    W RFN czy innej Szwajcarii moze by to cos dalo, ale "domestic only"...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-01-31 06:42:47
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Jesli kupujemy dla kogos to trzeba podac dane tej oaoby (z peselem i
    > dowodem) wiec jakos na prezent to sie nie za bardo nadaje.

    Jesli jest to karta bez nazwiska, na okaziciela, to jakie ma znaczenie kto
    jej uzywa. Czy nie moge kupic jej ja, a potem kto bedzie juz nia placil
    powinno byc bez znaczenia? No bo jak sklep sprawdzi czy uzywa jej prawowity
    wlasciciel? Moze chodzi o ew. reklamacje ale wtedy obdarowany zwróci mi
    karte i sprawa zalatwiona.

    Amehat

  • 6. Data: 2002-01-31 09:43:39
    Od: "Mark" <L...@f...polbox.pl>

    A mnie sie przyda. Juz dawno zastanawialem sie co zrobic by moc chodzic z
    karta BSK (bo blisko bankomat), ale jednoczesnie nie narazac swoich
    pieniazkow+spory debet. Jako, ze potrzebowalem powiekszyc ten debet jakies 4
    miesiace temu to musialem wtedy cos zrobic i jedynym sposobem bylo zalozenie
    drugiego rachunku na ktory przelewam potrzebna na drobne wydatki kwote i
    spokojnie nosze karte do niego. Zreszta zglaszalem moj problem obsludze i to
    ona mi zaproponowala takie wyjscie (w dodatku musialo to byc konto wspolne
    gdyz sam nie moge miec dwuch kont????). Teraz bede mogl zamknac to drugie i
    chodzic z prepaidem.

    Mark

  • 7. Data: 2002-01-31 17:41:05
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > PS, na pasku magnetycznym zamiast nazwiska jest PRZEDPLACONA KARTA.
    > IMO powinno  byc KARTA NA OKAZICIELA, bo inaczej kasjerki moga miec

    poczekam, ale kiedyś chciałbym zobaczyć jak ta karta wygląda.

  • 8. Data: 2002-01-31 18:37:43
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:p...@4...com..
    .

    Przed godzina odebralem swoja :) Siec bankomatow w ten sposob poszerzyla sie
    znacznie :)

    > Twierdzili, ze personalizowanej zamowic sie nie da. Zadnego regulaminu
    > tez jeszcze nie mieli (jest wogole jakis?)
    Hmm.. "Ogolne warunki uzytkowania karty Przedplaconej Maestro..." chyba robi
    za regulamin :)

> [...]
    > jednym bankiem.
    > Poza tym moze to byc najtanszy spsoob na wytapetowanie sobie kartami

    Oraz poszerzenia listy bankomatow (ja przynajmniej do takiego celu ja
    wykorzystam), bo Euronetow jakos ci u nas za duzo nie ma, a bankomaty BSK
    mam co kilka krokow. Za 5 zl rocznie to prawie za darmo :)

    > 30 trzeba wplacic ale zaraz wychodzac z banku mozna przeciez juz je
    > wyjac.
    Co tez uczynilem testujac PIN.

    > Karta wazna do 03/03, zobaczymy jak dlugo beda z taka data sprzedawac
    > i czy produkt przeterminowany bedzie usuwany z polek ;D.
    Mysle, ze w ofercie beda na biezaco zmieniac daty waznosci.

    P.S. Cala operacja kupienia karty trwa 10-15 min liczac wklepanie przez
    Pania danych do komputera, podpisanie paru swistkow i wplate gotowki w
    kasie.
    P.S.2 Calkiem ladna ta karta, ale jakos dziwnie pusto wyglada bez imienia i
    nazwiska :(
    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 9. Data: 2002-02-01 14:42:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Jan 2002 22:06:44 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Ogolnie produkt ciekawy ale nie za bardzo widze dla niego inne
    >zastosowania niz dostarczanie uciechy testerom :-).

    Ja widzę i dlatego ją właśnie próbuję zdobyć. (Niestety do
    Stalinogrodu nie chce mi się jechać. Czekam na pojawienie się w
    oddziałach w Hindenburgu.)

    Zastosowanie: Wypłaty gotówką w bankomacie do wysokości salda. A więc
    przyda się do wybierania większej gotówki z mBanku. Już dwa razy
    musiałem kombinować z wybieraniem po 1000zł każdym delfinkiem. A tutaj
    wlewasz sobie 10tysięcy i wybierasz 10tysięcy -- BTW: ciekawe czy BSK
    wyda np. 100tysięcy :-) Nie mam tego niestety jak sprawdzić :-)

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 10. Data: 2002-02-01 14:58:03
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wlewasz sobie 10tysięcy i wybierasz 10tysięcy -- BTW: ciekawe czy BSK
    > wyda np. 100tysięcy :-) Nie mam tego niestety jak sprawdzić :-)
    Eee... Bez przesady.. Limit chyba 5k dziennie...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]