  • 21. Data: 2002-02-03 13:36:40
    Temat: Re: Maestro prepaid, pierwszy kontakt
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 03 Feb 2002 11:51:45 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >W OWU karza przy przelewaniu dawac tytul "zasilenie karty
    >przedplaconej maestro".
    >Wlasnie wyslalem dwa przelwy, jeden z takim tytulem, drugi z "to nie
    >jest z a s i l e n i e k a r t y"
    >:-)

    w OWU??????????????????????
    to karta platnicza czy ubezpieczeniowa????
    :-)

    PGR

  • 22. Data: 2002-02-03 13:58:21
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 03 Feb 2002 13:36:40 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >w OWU??????????????????????
    >to karta platnicza czy ubezpieczeniowa????
    >:-)
    ogolne warunki uzytkowania

    nie ja wymyslalem ten naglowek :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 23. Data: 2002-02-03 15:50:22
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 03 Feb 2002 14:58:21 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >ogolne warunki uzytkowania
    >
    >nie ja wymyslalem ten naglowek :-)

    ale skrotu uzyles ty :-)
    wydaje mi sie, ze powszechnie przyjetym rozszyfrowaniem skrotu OWU sa
    ogolne warunki ubezpieczenia
    ale moze to odchylenie zawodowe - w koncu 6 miesiecy pracowalem w
    ubezpieczeniach :-)

    PGR

  • 24. Data: 2002-02-03 16:46:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 03 Feb 2002 15:50:22 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >ale skrotu uzyles ty :-)

    czepiasz sie :-)

    >wydaje mi sie, ze powszechnie przyjetym rozszyfrowaniem skrotu OWU sa
    >ogolne warunki ubezpieczenia
    >ale moze to odchylenie zawodowe - w koncu 6 miesiecy pracowalem w
    >ubezpieczeniach :-)

    Ale juz nie pracujesz :-)

    A tak na marginesie to jaka jest roznica miedzy regulaminem a
    warunkami wydawania/udzielania itp jakiegos produktu bankowego ?
    Bo niektore banki maja jedno i drugie a jedyna roznica jaka widze to,
    ze zwyle warunki sa krotkie a regulamin dlugi :-)

  • 25. Data: 2002-02-03 16:58:22
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 03 Feb 2002 17:46:30 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    >Bo niektore banki maja jedno i drugie a jedyna roznica jaka widze to,
    >ze zwyle warunki sa krotkie a regulamin dlugi :-)

    Moze taka, ze warunki sa zrozumiale bez wyzszego wyksztalcenia
    prawniczego? :-)

    PGR

  • 26. Data: 2002-02-03 17:20:27
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 03 Feb 2002 16:58:22 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >Moze taka, ze warunki sa zrozumiale bez wyzszego wyksztalcenia
    >prawniczego? :-)

    Ale czemu ze do jednych produktow sa tylko warunki a do innych tylko
    regulamin :).

  • 27. Data: 2002-02-05 12:44:28
    Od: "MALko KP" <h...@s...wp.pl>

    OWU=ogólne warunki umów
    kazdy prawnik tak powie
    a czy my sobie kojarzymy to z bankowoscia czy ubezpieczeniami, to nasz
    probem

    Pozdr
    MALko KP

  • 28. Data: 2002-02-05 12:52:34
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik MALko KP <h...@s...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3okhn$dma$...@n...tpi.pl...
    > OWU=ogólne warunki umów
    > kazdy prawnik tak powie
    > a czy my sobie kojarzymy to z bankowoscia czy ubezpieczeniami, to nasz
    > probem

    A mozesz rozszerzyc co to sa "ogolne warunki umow"?
    Zawieram umowe z bankiem a on sie w niej powoluje dodatkowo na jakies OWU?

    Karol