  • 1. Data: 2002-01-30 20:22:45
    Temat: Kredytowa a charge
    Od: "p72" <p...@p...com>

    Jakia jest podstawowa różnica?
    Tzn., nie widzę plusów tej drugiej - opłaty podobne, dodatkowo z reguły
    prowizja za tr. bezgot., związana z kontem.
    Dotychczas mam same płaskie debetówki a zastanawiam się nad jakąś bardziej
    trójwymiarową, chodzi głównie o akceptację w sklepach np. w Niemczech,
    dlatego proszę o radę
    PSz

  • 2. Data: 2002-01-30 20:46:32
    Temat: Re: Kredytowa a charge
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Jakia jest podstawowa różnica?
    >Tzn., nie widzę plusów tej drugiej - opłaty podobne, dodatkowo z reguły
    >prowizja za tr. bezgot., zwi?zana z kontem.
    >Dotychczas mam same płaskie debetówki a zastanawiam się nad jak?? bardziej
    >trójwymiarow?, chodzi głównie o akceptację w sklepach np. w Niemczech,
    >dlatego proszę o radę
    >PSz

    Roznica jest taka, ze chargowa latwiej dostac a bank Cie bardziej kontroluje
    :))

    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2002-01-31 05:52:07
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Roznica jest taka, ze chargowa latwiej dostac a bank Cie bardziej kontroluje
    > :))

    A gdzie tam, przynajmniej w pekao próbowałem złożyć wniosek o shella od początku
    grudnia i dopiero pod koniec lutego będę miał w ręku, ze nie wspomnę o ilosci
    papierów i udzielonych informacji :-((
    No, ale to pekao- pewnie w innych bankach jest łatwiej :-)
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-01-31 06:49:02
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    początku
    > grudnia i dopiero pod koniec lutego będę miał w ręku, ze nie wspomnę o

    Dziwne, złożyłem wniosek w grudniu i już prawie 2 tygodnie używam.

    Amehat

  • 5. Data: 2002-01-31 06:57:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik p72 <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Jakia jest podstawowa różnica?
    > Tzn., nie widzę plusów tej drugiej - opłaty podobne, dodatkowo z reguły
    > prowizja za tr. bezgot., związana z kontem.

    Charge:
    Oplaty NIZSZE - zwykle 30-35zl wobec 85-90zl za KK. Wiem, sa drozsze charge
    i drozsze/tansze KK.
    Limity wieksze - jesli dostaniesz np. KK z limitem 2000zl na starcie, to
    mozesz miec klopoty z wynajeciem samochodu gdy zechca ci zablokowac np.
    850EUR na koncie karty tytulem kaucji...
    Latwiej dostac - mniejsze wymagania banku.
    Jako karta niezbyt czesto uzywana wychodzi taniej w eksploatacji - latwo
    policzyc: przecietnie 50-60zl za wydanie mniej to jest rownowartosc 1%
    prowizji od 5000-6000zl bezgotowkowych obrotow rocznie. Jesli nie zamierzasz
    duzo nia placic to wyjdzie taniej.
    Wyplata gtowki w bankomacie KK jest drozsza - razem z kosztami splaty
    kredytu po najdalej 1,5 miesiaca bulisz 6-7% dodatkowo. A w takiej np. VC
    PKO BP nie ma minimalnej prowizji od wyplat w bankomacie. Jesli ci braknie
    200SKK w Popradzie to wyplata w bankomacie bedzie cie kosztowala 0,55zl
    prowizji, a nie np. 7zl za KK... To mile.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-01-31 11:52:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    wspomnę o
    > ilosci papierów i udzielonych informacji :-((

    Ale Grzegorz jest klientem VIP. Mam racje ?
    pzd

  • 7. Data: 2002-01-31 12:16:11
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Tak- nas trakują... jakby to powiedzieć... inaczej :-((
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-02-01 21:16:24
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Dotychczas mam same płaskie debetówki a zastanawiam się nad jakąś
    bardziej
    > trójwymiarową, chodzi głównie o akceptację w sklepach np. w Niemczech,
    > dlatego proszę o radę

    Dla sklepu w Niemczech to jest doskonale obojetne, plaska czy nie, debetowa
    czy charge ...
    Wojtek