    From: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Maestro prepaid, pierwszy kontakt
    Date: Thu, 31 Jan 2002 19:37:43 +0100

    Użytkownik Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:p...@4...com..
    .

    Przed godzina odebralem swoja :) Siec bankomatow w ten sposob poszerzyla sie
    znacznie :)

    > Twierdzili, ze personalizowanej zamowic sie nie da. Zadnego regulaminu
    > tez jeszcze nie mieli (jest wogole jakis?)
    Hmm.. "Ogolne warunki uzytkowania karty Przedplaconej Maestro..." chyba robi
    za regulamin :)

    > Przydatna moze byc jak ktos ma konto w banku wydajacym tylko Visy i
    > chce miec cos z Europaya na wszelki wypadek bez wiazania sie z jeszcze
    > jednym bankiem.
    > Poza tym moze to byc najtanszy spsoob na wytapetowanie sobie kartami
    > pokoju ;-))).

    Oraz poszerzenia listy bankomatow (ja przynajmniej do takiego celu ja
    wykorzystam), bo Euronetow jakos ci u nas za duzo nie ma, a bankomaty BSK
    mam co kilka krokow. Za 5 zl rocznie to prawie za darmo :)

    > 30 trzeba wplacic ale zaraz wychodzac z banku mozna przeciez juz je
    > wyjac.
    Co tez uczynilem testujac PIN.

    > Karta wazna do 03/03, zobaczymy jak dlugo beda z taka data sprzedawac
    > i czy produkt przeterminowany bedzie usuwany z polek ;D.
    Mysle, ze w ofercie beda na biezaco zmieniac daty waznosci.

    P.S. Cala operacja kupienia karty trwa 10-15 min liczac wklepanie przez
    Pania danych do komputera, podpisanie paru swistkow i wplate gotowki w
    kasie.
    P.S.2 Calkiem ladna ta karta, ale jakos dziwnie pusto wyglada bez imienia i
    nazwiska :(
    --
    pzdr
    Pedroz [BB]