  • 1. Data: 2003-09-22 15:00:58
    Temat: Macie jakies zastrzezenia?
    Od: "spider" <spajder78[WytnijTo]@wp.pl>

    Zdecydowalem sie zalozyc e-konto w Lucas Banku, zalezalo mi na zerowej
    oplacie za prowadzenie, mozliwosc wplacenia gotowki w placowce bez prowizji
    i zerowe oplaty za przelewy internetowe itp. Wiem ze trzeba zrezygnowac z
    comiesiecznej korespondencji za 3 zl i ze bez prowizji wyplace tylko w
    bankomatach przy placowkach Lukas lub bankomatach BZWBK.
    Są moze jakies kruczki na ktore trzeba zwrocic uwage przy podpisywaniu
    umowy? Moze ktos ma jakies nieprzyjemne doswiadczenia z tym bankiem, nie
    wywija on ostatnio zadnych numerow? Dzieki za wszelkie sugestie.

    --
    spider

  • 2. Data: 2003-09-22 18:01:39
    Temat: Re: Macie jakies zastrzezenia?
    Od: "Marcin" <n...@i...pl>

    Użytkownik "spider" <spajder78[WytnijTo]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowy? Moze ktos ma jakies nieprzyjemne doswiadczenia z tym bankiem, nie
    > wywija on ostatnio zadnych numerow? Dzieki za wszelkie sugestie.

    Witaj!

    Wypłata gotówki z placówce 5 zł
    Jestem posiadaczem e-konta i jestem z niego bardzo zadowolony.

  • 3. Data: 2003-09-23 05:44:21
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    >nie wywija on ostatnio zadnych numerow? Dzieki za wszelkie sugestie.

    Nie wywija i ogolnie jestem zadowolony choc....bylo juz zreszta
    wielokrotnie:
    - uwazac na saldo - moze (dla bezpieczenstwa) warto uruchomic sobie limit
    kredytwoy (przyznanie po zmianach dosc drogie - min. 40pln i dosc wysokie
    oprocentowanie ) chyba, ze bedziesz trzymal tam troche wiecej pieniazkow
    wiez bezwzglednie wybralbym opcje PRO.
    - a jak sie ma z kolei juz takowy przyznany i chocby nie byl wogole
    wykorzystywany - uwazac na zasilanie konta deklarowana kwota - jak nie to 13
    pln za monit z banku.Wszystko jest wprawdzie jasno podane w TOiP ale...
    dx

  • 4. Data: 2003-09-23 07:28:00
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    prowizji
    > i zerowe oplaty za przelewy internetowe itp.

    Do kosztów prowadzenia konta trzeba chyba dorzucić 10 zł za wznowienie karty
    Visa Electron po upływie jej ważności (oczywiście nie od początku).

    Tomek

  • 5. Data: 2003-09-24 06:59:04
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 22 Sep 2003 17:00:58 +0200, "spider"
    <spajder78[WytnijTo]@wp.pl> wrote:

    >umowy? Moze ktos ma jakies nieprzyjemne doswiadczenia z tym bankiem, nie
    >wywija on ostatnio zadnych numerow? Dzieki za wszelkie sugestie.

    nieprzyjemne to doświadczenie bardzo nie było, ale przestrzec warto:
    nie zmieniaj hasła na dłuższe niż 8 znaków. O ile pierwszy ekran
    zmiany hasła (ten, który pojawia się po aktywacji konta) przestrzega
    przed tym, o tyle inny - ten dostępny z menu - już nie. Można sobie
    zablokować konto...
    Reklamację kwestionującą pobranie 3,50 zł za odblokowanie Bank uznał,
    więc wszystko OK, ale niedoróbka jest...
    --
    Jarek Andrzejewski