eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem! › Re: MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
  • Data: 2020-03-03 23:21:46
    Temat: Re: MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Dawid Rutkowski" 4...@g...co

    > Bogatemu i biednemu... Koneserzy miewają setki kart...
    > Mille w temacie? -- zwykle mam ze sobą 4 karty Millego.

    : Z setkami to przesadziłeś - chyba że chodzi o kolekcję kart nieważnych.

    Nieważnych to być może ja mam ze dwie setki...
    I ~pół setki telefonicznych...

    : 4 karty milka na raz przy sobie?

    Naraz.

    : Jakie to?

    Rumiana impresjonistka, czarnulka Visa
    i dwie (jedna mej matki) błękitne debetówki.

    : Hmm, sens bym widział w zestawie alfa,
    : impresja, gold/platinum oraz debetówka.

    Nie mam goldów czy platyn.
    Rumiana daje w Carrefourze, zaś czarna w LeroyMerlin -- takie
    są moje wierzenia, ;) ale czarnej nie sprawdzam a rumianą zwykle
    nie trafiam w stosowny dzień. Kiedyś to były -- piątek i niedziela;
    później -- niedziela i poniedziałek, ale minęło sporo czasu, zanim
    przyzwyczaiłem się; teraz to chyba -- sobota i niedziela, ale
    kupowałem dziś... [papier do xupy 1740 g, 24 rolki i koszulę]

    Carrefour lubi biedotę -- okołoCarrefourowe ,,butiki'' także.
    [ale dziś powaliły mnie ceny koszul -- pełna dycha za bawełnianą
    z krótkim rękawem... qpiłem tylko dlatego, że spodobała się mi,
    ale cena szokująco wysoka!!!! raczej celuje w trzykroć tańsze...
    dychę dać mogę za ciekawą -- dwie zapinane kieszenie, pagony,
    hafty... lubię haftowane kwiaty na koszulach...]

    : 1pyk/mc, to można by się pobawić ;>

    IMO Mille dba o bezpłatność lepiej niż Klinet!

    : 3 pyk/mc

    Podczas normalnych zakupów dziś pyknąłem 7 razy...
    Do tego drobiazgi z Chin, jakieś opłaty telefoniczne...
    Rocznie pół tysiąca pyknięć to raczej niewiele...

    Póki nie choruję całymi tygodniami -- nie mam problemów.
    W 2018 r. rzadko byłem na nogach (od kwietnia do chyba
    października ze trzy razy -- poza tym niemal stale
    chorowałem, choć raczej nie miałem korony wirusowej)
    więc miałem trudności...

    : piotr i paweł,

    Tanio tam nie jest.

    : 5 pyk/mc dla każdej z kart.