eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem! › Re: MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
  • Data: 2020-03-04 12:39:45
    Temat: Re: MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 marca 2020 21:15:56 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > Blue KK też ubiłem bo żadna była z niej korzyść... no poza 2 stówkami ;)

    O, a co to była za "blue KK"?
    Może amex?
    Ale ZTCP to już amexa dawno nie było w ofercie jak pojawiły się 2 stówki za
    wyrobienie KK - bo brałem udział oczywiście w pierwszej edycji tej promo ;)
    Chyba że to, co uważam za pierwszą edycję, to był jakiś powrót tego, co było.
    Bo cobrand piotr i paweł to nie mógł być, ta karta nigdy w promo nie była (zresztą w
    ogóle zniknęła całkowicie ze stron informacyjnych milka - choć w ST wciąż jest
    możliwa do zamówienia - pytanie tylko, czy takie zamówienie zrealizują?).
    Zaś zwykłe KK milka są albo różowe albo srebrne.
    Niebieska była debetówka - ale teraz do konta 360 wydają nowe, ze zdjęciem.

    > -nie wiem czy dają jeszcze te czarne "moto"

    A to co za nowość? KK Alfa?
    Czy jeszcze coś dawniejszego?