eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem! › Re: MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
  • Data: 2020-03-03 21:15:54
    Temat: Re: MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    > Reszta, poza platyną oczywiście, bez żadnych zysków, nawet potencjalnych.
    > A w sumie do wyboru 11 typów - byłoby 12, ale z tajemniczego powodu można mieć visę
    różową oraz visę srebrną - ale mc tylko albo różowy albo tylko srebrny.

    Ja zostawiłem tylko 2 z milka
    golda MC i płaską szarą vise do konta prestige
    Z profitów impresji nie korzystałem więc poszła się paść
    Blue KK też ubiłem bo żadna była z niej korzyść... no poza 2 stówkami ;)
    -nie wiem czy dają jeszcze te czarne "moto"