  • 1. Data: 2003-12-17 08:39:16
    Temat: MC w RB
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Czy przy ubieganiu się o KK Masterd Card (NatGeog) są jakieś preferencje dla
    posiadaczy VC w Raiffeisen Bank ? Może ktoś próbował zamienić wg uproszczonej
    procedury ?
    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2003-12-17 09:31:19
    Temat: Re: MC w RB
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Yareck wrote:

    > Czy przy ubieganiu się o KK Masterd Card (NatGeog) są jakieś preferencje
    > dla posiadaczy VC w Raiffeisen Bank ? Może ktoś próbował zamienić wg
    > uproszczonej procedury ?

    Wcozoraj wieczorem rozmawiałem z R-linkiem. jest możliwość uzyskania
    kart na podstawie 3 wyciągów (+oczywiście rezygnacjia) ze starej karty.
    Więc myślę, ze nie powinno być problmu...

    KJ

  • 3. Data: 2003-12-17 11:22:21
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Wcozoraj wieczorem rozmawiałem z R-linkiem. jest możliwość uzyskania
    >kart na podstawie 3 wyciągów (+oczywiście rezygnacjia) ze starej karty.
    >Więc myślę, ze nie powinno być problmu...
    >
    >KJ

    Generalnie mam bardzo pozytywne doswiadczeniaz tym bankiem. Jest to chyba
    jeden z lepiej funkcjonujących banków w Polsce. Poza tym ten bank ma równiez
    bardzo pozytywną opinię na zachodzie, gdyz uznawany jest za jeden z bardziej
    przyjaznych i elastycznych banków.
    Co do kart: sam w minionym rokuzwróciłem się z prośbą o wydanie złotej karty
    Visa Classic z limitem 10000pln. Wyobraz sobie, ze zazyczyli sobie jedynie
    ostatnie 3 wyciagi z mojej poprzedniej karty i natychmiast wydali mi swoja
    kartę. Oczywiście dzięki nim zamknąlem na szczęście konto w złodziejskim banku
    PEKAO SA. Teraz zwróciłem się o kolejna kartę, tym razem wlaśnie EC/MC NG i
    poprosili jedynie o mój numer klienta i ostatnie wpłaty ZUS. Decyzja poztywna
    była niemal natychmiast. Limit karty: 2000pln bez żadnych problemów.
    Poustawialem sobie w Inteligo, z którego korzystam na co dzień płatność na
    rzecz spłaty zobowiązań z karty i wszystko chodzi pięknie. Chyba zacznę nawet
    z tym bankiem jeszcze szerszą współpracę.
    Z pozdrowieniami
    Zadowolony klient RAIFFEISENBANKU
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-12-17 15:30:47
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Wcozoraj wieczorem rozmawiałem z R-linkiem. jest możliwość uzyskania
    > kart na podstawie 3 wyciągów (+oczywiście rezygnacjia) ze starej karty.
    > Więc myślę, ze nie powinno być problmu...

    Hm... tak sobie gdybym - jezeli mam KK w Multi ale zabezpieczniem jest
    lokata to myslicie, ze w Rajfim by sie skapneli (zadzwonia do Multi
    z jakimis pytaniami?)? Na wyciagach nie ma sladu na bazie czego jest
    wyznaczony limit kredytowy. :-)

    PS.
    Po prostu bardzo mi sie podoba ta karta z misiem polarnym :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-12-17 15:53:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wilczek wrote:

> [...]
    > wyznaczony limit kredytowy. :-)
    >
    > PS.
    > Po prostu bardzo mi sie podoba ta karta z misiem polarnym :-)))

    Dobre :-) A później po otrzymaniu karty z Rajfiego, występujemy o nową
    kartę w Multi pod lokatę. Czekamy 3 mies idziemy do BPH .... występujemy
    o karte na podstawie rezygnacji z Multi.
    Występujemy w Multi o kartę pod lokatę, idziemy do .....j est jeszcze
    jakiś bank który wydaje kerty na podstawie rezygnacji ze starych ?

    Ja bym spróbował.(Tylko te 80 PLN ...)

    KJ

  • 6. Data: 2003-12-17 16:30:20
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Ja bym spróbował.(Tylko te 80 PLN ...)

    Waznosc karty w Multi konczy mi sie w czerwcu... zaplacilem
    za nia 35, teraz bedzie 70 wiec chyba sprobuje. Jakos w
    marcu/kwietniu udam sie do Rajfiego i bede uskutecznial pomysl :-)

    Moze jakas promocje cenowa zrobia :-)
    BTW jaki jest minimalny limit w RB na KK? 2000?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2003-12-18 12:46:06
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Decyzja poztywna
    > była niemal natychmiast. Limit karty: 2000pln bez żadnych problemów.
    (...)
    > Z pozdrowieniami
    > Zadowolony klient RAIFFEISENBANKU

    A ja jestem średnio zadowolony. Wniosek wypełniłem telefonicznie, obiecali
    następnego dnia przysłać przedstawiciela. Oczywiście nikogo nie było. Więc
    kolejnego dnia sam w zębach zaniosłem papiery do oddziału (był to czwartek).
    We wtorek następnego tygodnia dzwoniłem na infolinię i okazało się, że
    papiery z oddziału dotarły w dopiero w poniedziałek. Dziś jest czwartek
    (tydzień po złożeniu papierów i decyzji nie ma). Przed świętami karty na
    pewno nie dostanę, choć zapewniali, że nie będzie z tym problemu.

    Generalnie pierwsze wrażenie - negatywne.

    MaciejK

  • 8. Data: 2003-12-21 20:20:20
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
    > PS.
    > Po prostu bardzo mi sie podoba ta karta z misiem polarnym :-)))

    Mnie sie chyba jednak bardziej podoba z zebra. Nawet sobie taka zamowilem.
    Zlozylem zamowienie w i-necie we wtorek poznym wieczorem, Pani oddzwonila w
    piatek o 17.00. Zaproponowala faktycznie "wymiane" innej KK na MC NatGeo i
    jedyny dokument, jaki ode mnie potrzebuja to oryginalne trzy ostatnie
    wyciagi z karty. Zadnych zaswiadczen o zarobkach i nic w tym wzgledzie. Nie
    chciala tez zadnych zaswiadczen ze rezygnuje z poprzedniej (poniewaz
    naprawde zamierzam zrezygnowac z KK w Lukasie, wiec spytalem sie, czy
    zaswiadczenie o rezygnacji trzeba przeslac im faksem), powiedziala, ze bank
    ma zaufanie do swoich klientow. Regulaminowo jednak trzeba w ciagu tygodnia
    od otrzymania plastiku z Rajfajsena, zrezygnowac z poprzedniej (niezaleznie
    od tego, czy w tym czasie otrzymasz PIN, czy tez nie). Odpowiadajac
    Wilczkowi: operacja z wymiana KK z Multi (zabezpieczonej lokata) na MC
    NatGeo powinna sie udac i jezeli masz duzo szczescia to nikt nie bedzie
    sprawdzal, czy naprawde zrezygnowales z KK w Multi - o ile oczywiscie nie
    maja gdzies zaznaczone, ze w przypadku Multi istnieje mozliwosc otrzymania
    karty zabezpieczonej lokata bez zdolnosci kredytowej i nie traktuja kart z
    tego banku jakos szczegolnie. I jeszcze jedno - zadeklarowanie opcji
    "wymiana dotychczas posiadanej karty kredytowej" nie zwolnilo mnie, ze
    szczegolowego opisania swojej sytuacji majatkowej - zarobki, majatek,
    charakter pracy itp. Jezeli zatem Wilczek faktycznie gdzies pracuje (ale np.
    na zlecenie, albo na okres probny) to z wypelnieniem wniosku nie powinno byc
    szczegolnych problemow, jezeli jednak Wilczek nie uzyskuje zadnego dochodu,
    to troche trzeba bedzie pofantazjowac. Ostatecznie nic nie szkodzi
    sprobowac.

    Pozdrawiam, Grzegorz

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl

  • 9. Data: 2003-12-22 09:13:59
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    >
    > Moze jakas promocje cenowa zrobia :-)
    > BTW jaki jest minimalny limit w RB na KK? 2000?

    Niestety 2000 minimum, a ja mam 1500 na MC PKO BP SA. Chciałem zamienić
    dwie, ale powiedzieli, że mogę tylko jedną na której mam >2000

  • 10. Data: 2003-12-22 13:41:10
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości

    Wypelnilem wniosek na www, nastepnego dnia oddzwonila pani aby uzupelnic
    niektore dane i obiecala ze w najblizszy dzien skontaktuje sie ze mna
    przedstawiciel banku. No faktycznie dzis byl telefon, poszedlem tam w celu
    podpisania dokumentow i zanioslem ze soba 3 ostatnie wyciagi z KK. Jednak
    wlasnie przed chwilka otrzezwialem i stwierdzilem ze szkoda placic 80 PLN
    tylko za ladny wyglad karty :) Wiec napisalem maila do nich z prosba o
    zaprzestanie rozpatrywania wniosku :) Ciekawe jaka bedzie ich reakcja :)

    --
    JaKi