    From: "sas" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MC w RB
    Date: Wed, 17 Dec 2003 12:22:21 +0100

    >Wcozoraj wieczorem rozmawiałem z R-linkiem. jest możliwość uzyskania
    >kart na podstawie 3 wyciągów (+oczywiście rezygnacjia) ze starej karty.
    >Więc myślę, ze nie powinno być problmu...
    >
    >KJ

    Generalnie mam bardzo pozytywne doswiadczeniaz tym bankiem. Jest to chyba
    jeden z lepiej funkcjonujących banków w Polsce. Poza tym ten bank ma równiez
    bardzo pozytywną opinię na zachodzie, gdyz uznawany jest za jeden z bardziej
    przyjaznych i elastycznych banków.
    Co do kart: sam w minionym rokuzwróciłem się z prośbą o wydanie złotej karty
    Visa Classic z limitem 10000pln. Wyobraz sobie, ze zazyczyli sobie jedynie
    ostatnie 3 wyciagi z mojej poprzedniej karty i natychmiast wydali mi swoja
    kartę. Oczywiście dzięki nim zamknąlem na szczęście konto w złodziejskim banku
    PEKAO SA. Teraz zwróciłem się o kolejna kartę, tym razem wlaśnie EC/MC NG i
    poprosili jedynie o mój numer klienta i ostatnie wpłaty ZUS. Decyzja poztywna
    była niemal natychmiast. Limit karty: 2000pln bez żadnych problemów.
    Poustawialem sobie w Inteligo, z którego korzystam na co dzień płatność na
    rzecz spłaty zobowiązań z karty i wszystko chodzi pięknie. Chyba zacznę nawet
    z tym bankiem jeszcze szerszą współpracę.
    Z pozdrowieniami
    Zadowolony klient RAIFFEISENBANKU
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl