    From: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MC w RB
    Date: Sun, 21 Dec 2003 21:20:20 +0100

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:brpt71$3c9$1@korweta.task.gda.pl...
    > PS.
    > Po prostu bardzo mi sie podoba ta karta z misiem polarnym :-)))

    Mnie sie chyba jednak bardziej podoba z zebra. Nawet sobie taka zamowilem.
    Zlozylem zamowienie w i-necie we wtorek poznym wieczorem, Pani oddzwonila w
    piatek o 17.00. Zaproponowala faktycznie "wymiane" innej KK na MC NatGeo i
    jedyny dokument, jaki ode mnie potrzebuja to oryginalne trzy ostatnie
    wyciagi z karty. Zadnych zaswiadczen o zarobkach i nic w tym wzgledzie. Nie
    chciala tez zadnych zaswiadczen ze rezygnuje z poprzedniej (poniewaz
    naprawde zamierzam zrezygnowac z KK w Lukasie, wiec spytalem sie, czy
    zaswiadczenie o rezygnacji trzeba przeslac im faksem), powiedziala, ze bank
    ma zaufanie do swoich klientow. Regulaminowo jednak trzeba w ciagu tygodnia
    od otrzymania plastiku z Rajfajsena, zrezygnowac z poprzedniej (niezaleznie
    od tego, czy w tym czasie otrzymasz PIN, czy tez nie). Odpowiadajac
    Wilczkowi: operacja z wymiana KK z Multi (zabezpieczonej lokata) na MC
    NatGeo powinna sie udac i jezeli masz duzo szczescia to nikt nie bedzie
    sprawdzal, czy naprawde zrezygnowales z KK w Multi - o ile oczywiscie nie
    maja gdzies zaznaczone, ze w przypadku Multi istnieje mozliwosc otrzymania
    karty zabezpieczonej lokata bez zdolnosci kredytowej i nie traktuja kart z
    tego banku jakos szczegolnie. I jeszcze jedno - zadeklarowanie opcji
    "wymiana dotychczas posiadanej karty kredytowej" nie zwolnilo mnie, ze
    szczegolowego opisania swojej sytuacji majatkowej - zarobki, majatek,
    charakter pracy itp. Jezeli zatem Wilczek faktycznie gdzies pracuje (ale np.
    na zlecenie, albo na okres probny) to z wypelnieniem wniosku nie powinno byc
    szczegolnych problemow, jezeli jednak Wilczek nie uzyskuje zadnego dochodu,
    to troche trzeba bedzie pofantazjowac. Ostatecznie nic nie szkodzi
    sprobowac.

    Pozdrawiam, Grzegorz

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl