  • 11. Data: 2003-12-22 13:49:23
    Temat: Re: MC w RB
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Odpowiadajac
    > Wilczkowi: operacja z wymiana KK z Multi (zabezpieczonej lokata) na MC
    > NatGeo powinna sie udac i jezeli masz duzo szczescia to nikt nie bedzie
    > sprawdzal, czy naprawde zrezygnowales z KK w Multi - o ile oczywiscie nie
    > maja gdzies zaznaczone, ze w przypadku Multi istnieje mozliwosc otrzymania
    > karty zabezpieczonej lokata bez zdolnosci kredytowej i nie traktuja kart z
    > tego banku jakos szczegolnie.

    Widze problem w tym, ze mam karte z limitem 1,8k, ale zobaczymy :-)
    No i Rajfi ciagle jeszcze nie ma podgladu via net :/ ale jest chyba dostep
    przez komorke w Plusie? Widac saldo itd?

    > I jeszcze jedno - zadeklarowanie opcji
    > "wymiana dotychczas posiadanej karty kredytowej" nie zwolnilo mnie, ze
    > szczegolowego opisania swojej sytuacji majatkowej - zarobki, majatek,
    > charakter pracy itp. Jezeli zatem Wilczek faktycznie gdzies pracuje (ale np.
    > na zlecenie, albo na okres probny) to z wypelnieniem wniosku nie powinno byc
    > szczegolnych problemow,

    Wiesz... jakos trzeba splacac do zadluzenie mimo wszystko wiec jakies
    pieniazki musza sie pojawiac (i znikac, hehe :-))

    >Ostatecznie nic nie szkodzi sprobowac.

    Ano wlasnie :-))
    Dzieki za szczegolowe info.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2003-12-23 08:25:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    JaKi wrote:
    [...]

    Wiec napisalem maila do nich z prosba o
    > zaprzestanie rozpatrywania wniosku :) Ciekawe jaka bedzie ich reakcja :)

    A napisałeś dlaczego ?
    Bo jeśli tak to może stworzyłeś uzasadnienie dla promocji cenowej ;-)

    KJ

  • 13. Data: 2003-12-23 09:15:34
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Bo jeśli tak to może stworzyłeś uzasadnienie dla promocji cenowej ;-)

    Napisalem :) Z uzasadnieniem ze Citek zaproponowal lepsze warunki przy
    zostaniu - i jest to prawda tyle ze bylo to miesiac temu :)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2003-12-26 15:24:34
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wypelnilem wniosek na www, nastepnego dnia oddzwonila pani aby uzupelnic
    > niektore dane i obiecala ze w najblizszy dzien skontaktuje sie ze mna
    > przedstawiciel banku.

    No u mnie trwa to juz znacznie dluzej, ale moze dlatego, ze konsekwentnie
    stawiam na wspolprace z RB bez chodzenia do ich placowek: wniosek w i-necie
    wypelniony we wtorek wieczorem, oddzwonic obiecali nastepnego dnia, ale
    zadzwonili po trzech (w piatek), obiecali, ze kurier skontaktuje sie w ciagu
    dwoch dni roboczych, minely juz trzy a kuriera nie widac...

    Jestem na to przygotowany - przy zakladaniu konta lokacyjnego (tez zdalna
    metoda) wniosek w i-necie wypelniony zostal 25 sierpnia, a konto ostatecznie
    otwarte z aktywnym dostepem do serwicu telefonicznego - 9 czy 10 grudnia.

    Pozdrawiam, Grzegorz

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl