  • 1. Data: 2003-12-02 18:29:09
    Temat: [MBank] mozecie sie wyzyc ;)
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@u...plusnet.pl>

    Ostatnio duzo narzekan bylo i chyba mbank wyszedl naprzeciw ;)

    "Zapraszamy do udziału w ankiecie poświęconej kontaktom telefonicznym
    Klientów z mBankiem. Prosimy o poświęcenie chwili uwagi przygotowanej przez
    nas ankiecie."
    http://www.cafe.mbank.com.pl/ank/

    Nie wiem jak dlugo bedzie ta ankieta - ale mozna dac upust swoim
    naprezeniom wewnetrznym ;)

    Pozdrawiam
    GM

  • 2. Data: 2003-12-02 23:43:52
    Temat: Re: [MBank] mozecie sie wyzyc ;)
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 2 Dec 2003 19:29:09 +0100, w <d...@4...net>,
    Grzegorz Mejlun <g...@u...plusnet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > nas ankiecie."
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/ank/
    > Nie wiem jak dlugo bedzie ta ankieta - ale mozna dac upust swoim

    Ewidentnie brakuje pytania: "Czy masz wrażenie, że Twoja sprawa zostanie
    pomyślnie załatwiona tylko gdy będziesz zniecierpliwiony, złośliwy i
    nieuprzejmy"? ;p

  • 3. Data: 2003-12-03 15:45:22
    Od: "tomek(int)" <i...@o...pl>

    Dnia 2003-12-02 19:29, obywatel Grzegorz Mejlun skarzyl sie, ze :
> [...]
    > nas ankiecie."
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/ank/
    >
    > Nie wiem jak dlugo bedzie ta ankieta - ale mozna dac upust swoim

    nareszcie ktos po stronie mbanku troche ruszyl glowa. wg mnie podstawa
    do walki z konkurencja jest zadowolenie klienta, a to, czy klient jest
    zadowolony czy nie wychodzi najlepiej w tego typu ankietach.

    do mbanku: wiecej ankiet, wiecej tematow sondazy

    pozdrawiam
    tomek

  • 4. Data: 2003-12-03 22:37:11
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Tue, 2 Dec 2003 19:29:09 +0100, na pl.biznes.banki, Grzegorz Mejlun
    napisał(a):

    > Nie wiem jak dlugo bedzie ta ankieta - ale mozna dac upust swoim
    > naprezeniom wewnetrznym ;)

    Zabrakło zasadniczego pytania, a mianowicie o to, co ludzie sądzą o
    oddzwanianiu.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 5. Data: 2003-12-04 07:36:24
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    niech sie w d... ugryza z taka ankieta. Pytania sa tak skonstrulowane, ze
    tak na dobra sprawe po ich wypelnieniu odnosi sie wrazenie, co cokowiek
    bysmy nie odpowiedzieli to wychodzi ze mbank jest cacy.

    ---
    erynia

  • 6. Data: 2003-12-04 07:46:05
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Dec 2003 08:36:24 +0100, "erynia"
    <e...@n...forumakad.pl> napisał(a):

    >niech sie w d... ugryza z taka ankieta. Pytania sa tak skonstrulowane, ze
    >tak na dobra sprawe po ich wypelnieniu odnosi sie wrazenie, co cokowiek
    >bysmy nie odpowiedzieli to wychodzi ze mbank jest cacy.

    Nie mam nic przeciw mBankowi, ale w polowie wypelniania ankiety
    doszedlem do wniosku, ze moze nie warto kontynuowac... :-)))

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 7. Data: 2003-12-04 11:47:15
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    pisz same jedynki :)

    jaka jest róznica miedzy operatorem a agentem
    bo sie pogubilem wypelniajac ankiete

    slovek

    p.s. wpisywalem głownie jedynki bo jestem (ostatnio) niezadowolony z MbANKu

  • 8. Data: 2003-12-04 14:10:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 04 Dec 2003 08:46:05 +0100, w
    <4...@4...com>, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Nie mam nic przeciw mBankowi, ale w polowie wypelniania ankiety
    > doszedlem do wniosku, ze moze nie warto kontynuowac... :-)))

    Hehe, też w połowie stwierdziłem, że wychodzi w sumie laurka :).

  • 9. Data: 2003-12-06 23:45:21
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Thu, 04 Dec 2003 08:46:05 +0100, na pl.biznes.banki, A_Zet napisał(a):

    > Nie mam nic przeciw mBankowi, ale w polowie wypelniania ankiety
    > doszedlem do wniosku, ze moze nie warto kontynuowac... :-)))

    Ja już po przejrzeniu treści ankiety zrezygnowałem z jej wypełnania.
    Wycwaniłem się tak po wypełnieniu kiedyś telefonicznej ankiety
    dotyczącej TPSA - już po jej zakończeniu zorientowałem się, że
    wystawiłem tepsie piękną laurkę, pomimo, że mam na jej temat wręcz
    przeciwne zdanie.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj