  • 1. Data: 2003-12-02 16:39:57
    Temat: Inteligo-wyplata
    Od: "Szanna" <n...@h...com>

    Witam!
    Mam od niedawna konto Inteligo. Na stronach banku napisali, ze automatem
    dostaje
    opcje 2 czyli wyplaty do 2000pl jednorazowo w bankomacie. Czy to prawda?
    Wyplacaliscie tyle?
    Przeciez PKO BP daje tylko 1000pl jednorazowo ( chyba)

    Szanna

  • 2. Data: 2003-12-02 16:51:46
    Temat: Re: Inteligo-wyplata
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3...@n...home.net.pl,
    Szanna <n...@h...com>:
    > Mam od niedawna konto Inteligo. Na stronach banku napisali, ze

    Na przyszlosc podawaj linki, bo cos sie nie zgadza z tym, co ja widze na
    stronach.

    > automatem dostaje
    > opcje 2 czyli wyplaty do 2000pl jednorazowo w bankomacie. Czy to
    > prawda?

    Nie, domyslnie opcja 2, czyli 5000 zl dziennie. Gdzie pisza o wyplacie
    jednorazowej 2000?

    > Wyplacaliscie tyle?

    Nie mialem okazji. Chyba 1500 wyplacalem, ale nie dam glowy.

    > Przeciez PKO BP daje tylko 1000pl jednorazowo ( chyba)

    Skad ta informacja?

    Jednorazowo wyplacisz chyba tak pod 4000 (3950?) w nowszych bankomatach PKO
    BP. Ale mozesz wlozyc karte ponownie i brac dalej.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-02 18:20:24
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Szanna <n...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...home.net.pl...

    > Przeciez PKO BP daje tylko 1000pl jednorazowo ( chyba)

    Ale konta PKO BP (Super) nie mają wiele wspólnego z kontem Inteligo...

  • 4. Data: 2003-12-02 18:23:32
    Od: "Szanna" <n...@h...com>

    > Na przyszlosc podawaj linki, bo cos sie nie zgadza z tym, co ja widze na
    > stronach.

    poprawiam sie:)

    http://www2.inteligo.pl/InfoSite/oferta_dla_ciebie_v
    isa-electron.htm
    Pisza, ze do 5000 w bankomatach.
    Czy to dziennie czy mozna jednorazowo?

    Szanna

  • 5. Data: 2003-12-02 19:04:20
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > poprawiam sie:)
    >
    > http://www2.inteligo.pl/InfoSite/oferta_dla_ciebie_v
    isa-electron.htm
    > Pisza, ze do 5000 w bankomatach.
    > Czy to dziennie czy mozna jednorazowo?

    Przecież pisze jak byk, że dziennie. Ile jednorazowo wyda Ci bankomat to
    jest odrębna kwestia, nie mająca NIC wspólnego z limitami karty.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-12-02 19:42:23
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > Przecież pisze jak byk, że dziennie. Ile jednorazowo wyda Ci bankomat to
    > jest odrębna kwestia, nie mająca NIC wspólnego z limitami karty.

    Poniewaz bankomaty PKO BP nie uzywaja banknotow 200zl to nie da sie zrobic
    wyplaty 5000zl przy uzyciu mniej niz 40 banknotow. Zatem musisz co najmniej
    2 razy. Ale to bez prowizji wiec bez problemu.
    Moze Euronety uzywaja 200zl? Wtedy za jednym zamachem ale z prowizja.

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2003-12-02 19:45:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Przeciez PKO BP daje tylko 1000pl jednorazowo ( chyba)

    Komu daje?
    Limit podstawowy dla Superkonta jest (byl) 900zl a nie 1000zl ale to i tak
    jest nieaktualne bo sobie mozna zmienic do 2500zl (a moze teraz wiecej
    nawet...) .
    A Inteligo to nie Superkonto.

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2003-12-02 19:48:20
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Moze Euronety uzywaja 200zl? Wtedy za jednym zamachem ale z prowizja.

    A dlaczego konkretnie Euronety? Skoro jest tam ta sama prowizja, jak w
    każdym innym bankomacie obcej sieci ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-12-02 20:09:04
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3fccd955$...@n...home.net.pl,
    Szanna <n...@h...com>:

    > poprawiam sie:)
    >
    > http://www2.inteligo.pl/InfoSite/oferta_dla_ciebie_v
    isa-electron.htm
    > Pisza, ze do 5000 w bankomatach.
    > Czy to dziennie czy mozna jednorazowo?

    Szkoda, ze przeczytalas tylko poczatek mojej odpowiedzi - w dalszej czesci
    odpowiedzialem na Twoje watpliwosci.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-12-03 05:12:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > A dlaczego konkretnie Euronety? Skoro jest tam ta sama prowizja, jak w
    > każdym innym bankomacie obcej sieci ?

    To sie ich obslugi zapytaj, dlaczego maja 200-zlotowki (o ile maja)...;-)
    Zalozylem, ze skoro nie maja 10- i 20-stek to maja 50, 100 i 200zl.
    Za duzo kaset nie moze byc w bankomacie...
    A prowizja jest od wyplaty nie od kwoty, wiec za jednym zamachem taniej.

    --
    Pozdrowienia