  • 1. Data: 2003-12-02 15:55:57
    Temat: Jak to z tym Kredyt Bankiem???
    Od: "Ammaczek" <a...@p...onet.pl>

    Może wiecie cos na temat złej kondycji Kredyt Banku???? Ostatnio słyszę że
    bank ten pada i że wszyscy raczej zabierają pieniądze. Poza tym straszne
    kolejki ustawiają się przed bankiem ;). Nie za zbytnio mam czas żeby się
    dowiedziec u źródła , więc może wiecie !!!
    Plissss odpiszcie !!

  • 2. Data: 2003-12-02 16:08:08
    Temat: Re: Jak to z tym Kredyt Bankiem???
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ammaczek <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Plissss odpiszcie !!

    Owczy ped. Nie masz sie co martwic - bank nie pada i nie padnie.

  • 3. Data: 2003-12-02 16:15:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Ammaczek napisał:

> [...]
    > kolejki ustawiają się przed bankiem ;). Nie za zbytnio mam czas żeby się
    > dowiedziec u źródła , więc może wiecie !!!

    Ja bym wial, byle dalej. W sumie zadnej porzadnej hecy bankowej dawno
    nie bylo. ;-)

    Bartol

  • 4. Data: 2003-12-02 19:12:41
    Od: "Przemek" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ammaczek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    że
    > bank ten pada i że wszyscy raczej zabierają pieniądze. Poza tym straszne

    Przed wszystkimi placówkami w Białymstoku czy konkretną (jest tam ich
    trochę)?
    Te kolejki oczywiście.

  • 5. Data: 2003-12-02 19:12:53
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message
    > Ja bym wial, byle dalej. W sumie zadnej porzadnej hecy bankowej dawno
    > nie bylo. ;-)

    Pozniej wierzyciele KB beda Cie do sądu pozywac ze piszac takie rzeczy na
    pbb spowodowales upadek banku ;))))))

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 6. Data: 2003-12-02 19:59:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisał:

    > Pozniej wierzyciele KB beda Cie do sądu pozywac ze piszac takie rzeczy na
    > pbb spowodowales upadek banku ;))))))

    Wiesz, to zwiekszy moje szanse na rynku analitykow finansowych. W koncu
    wszyscy mowia, ze nie padnie, a stanie na moim. Moze warto sprobowac? ;-))))

    Bartol

  • 7. Data: 2003-12-02 20:17:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Wiesz, to zwiekszy moje szanse na rynku analitykow finansowych. W
    > koncu wszyscy mowia, ze nie padnie, a stanie na moim. Moze warto
    > sprobowac? ;-))))

    A jak nie padnie - to co bedzie o twojej "fachowosci" powiedziec? :D

  • 8. Data: 2003-12-02 20:36:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > A jak nie padnie - to co bedzie o twojej "fachowosci" powiedziec? :D

    Nic, bo w tej dziedzinie fachowcem nie jestem :-P

    Bartol

  • 9. Data: 2004-01-06 16:31:26
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Ammaczek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Może wiecie cos na temat złej kondycji Kredyt Banku???? Ostatnio słyszę
    że

    No wlasnie - ma ktos cos wiecej procz plotek - jakies dane konkretne ?

  • 10. Data: 2004-01-08 14:36:22
    Od: t...@p...onet.pl

    > że
    > No wlasnie - ma ktos cos wiecej procz plotek - jakies dane konkretne ?

    Po prostu zrobili ogromne rezerwy na stracone lub prawie stracone kredyty.
    Teraz będa windykować i większą część kasy na pewno dostaną. Nie był bym wcale
    taki pewny czy niektóre inne banki (z pierwszej dziesiątki) nie mają tego
    dopiero przed sobą.
    Dodatkowo zmieniają całą strukturę organizacyjną (np. Oddziały będą zajmować
    się tylko klientem detalicznym lub małym klientem korporacyjnym - duzi klienci
    korporacyjni będą obsługiwani w specjalnych Centrach Obsługi, mają zamiar
    zwrócić zdecydowanie większa uwagę na bankowość internetową, itp). Przy okazji
    zwolnili w 2003 około 1000 pracowników a drugie tyle zwalniają lub mają zwolnić
    do konca 2004 - nie oznacza to jednak zmniejszenia liczby placówek.

    Pozdrowienia Tensor1.