  • 1. Data: 2003-05-21 10:54:25
    Temat: Re: MBank - kredyt
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam,
    > czy ktoś z was korzysta z kredytu w ekoncie i chciałby sie podzielić uwagami

    Moja pierwsza uwaga - odmówili mi udzielenia tego kredytu podając jako powód
    umowę o pracę na czas określony.

  • 2. Data: 2003-05-21 11:08:35
    Od: "ewis" <e...@i...pl>

    > czy ktoś z was korzysta z kredytu w ekoncie i chciałby sie podzielić
    uwagami

    Mi uruchomili tydzień po podpisaniu umowy; Czytelnie widać ile
    wykorzystałam, a ile jeszcze mogę przepuścić ;-) Żadnych zaświadczeń o
    zarobkach nie musiałam przynosić; rachunek był prowadzony u nich 1,5 roku;
    staż pracy < 2lata

    jak na razie wszystko jest o.k.
    pozdr,
    k.

  • 3. Data: 2003-05-21 11:16:13
    Od: "Radeon" <r...@t...pl>

    Użytkownik "tolo" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy ktoś z was korzysta z kredytu w ekoncie i chciałby sie podzielić
    uwagami

    Ja uzyskalem kredyt w ok. 2 tygodnie na ponad 27 kpln.
    Konto mam u nich 1,5 roku. Musialem dostarczyc opinie bankowa, umowe
    kredytowa z innego banku bo
    odbylo sie to na zasadzie przeniesienia kredytu z PKO S.A., ktory pobieral
    ode mnie lichwiarski procent- 19,75%.

    Teraz place 12,5%. W piatek lece zamknac konto w PKO.
    Radeon

  • 4. Data: 2003-05-21 11:26:49
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > odbylo sie to na zasadzie przeniesienia kredytu z PKO S.A., ktory pobieral
    > ode mnie lichwiarski procent- 19,75%.
    >
    > Teraz place 12,5%. W piatek lece zamknac konto w PKO.

    Czy musiales wczesniej splacic kredyt w PKO ? A co z hipotetyczna
    sytuacja, kiedy ktos ma wykorzystana czesc kredytu i nie moze go od razu
    splacic ?

  • 5. Data: 2003-05-21 11:34:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Czy musiales wczesniej splacic kredyt w PKO ? A co z hipotetyczna

    Nie. Kredyt w PEKAO spłaca się ze środków z już uruchomionego kredytu w
    mbanku.

    > sytuacja, kiedy ktos ma wykorzystana czesc kredytu i nie moze go od razu
    > splacic ?

    Y? Nie rozumiem. Możesz mieć wykorzystane nawet 100% kredytu w starym banku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-05-21 11:44:37
    Od: "Radeon" <r...@t...pl>

    > Czy musiales wczesniej splacic kredyt w PKO ? A co z hipotetyczna
    > sytuacja, kiedy ktos ma wykorzystana czesc kredytu i nie moze go od razu
    > splacic ?

    Cala dogdnosc sytuacji polegala wlasnie na tym, ze nie. Mialem wykorzystane
    ponad 25 kpln. Mbank uruchomil mi kredtyt a ja przelalem te 25 kpln
    samodzielnie do PKO celem splaty zadluzenia tam wlasnie. Mam teraz dlug w
    Mbanku a w PKO czyste konto.

    Nalezy jeszcze wspomniec, ze Mbankowi dostarczylem opieczetowany przez PKO
    dokument, w ktorym wypowiadam umowe kredytowa. Termin wypowiedzenia byl
    miesieczny a Mbank zastrzegl, ze decyzje o kredycie moze zmienic i nie jest
    ona ostateczna. Balem sie, ze zmienia zdanie lub, ze uruchomia kredyt po
    wygasnieciu umowy z PKO. Ale tak nie bylo, przyznali kredytw 7 dni po
    dostarczeniu wszystkich dokumentow.
    Procedure maja naprawde prosta i bardzo czytelna.

    Radeon

  • 7. Data: 2003-05-21 11:50:36
    Temat: MBank - kredyt
    Od: "tolo" <w...@w...pl>

    Witam,
    czy ktoś z was korzysta z kredytu w ekoncie i chciałby sie podzielić uwagami

  • 8. Data: 2003-05-21 11:57:55
    Od: f...@w...pl

    > Radeon

    Oooo - a gdzie można poczytać ich procedury (skoro twierdzisz że są takie
    proste i czytelne)?

  • 9. Data: 2003-05-21 12:12:15
    Od: "Radeon" <r...@t...pl>

    Użytkownik <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oooo - a gdzie można poczytać ich procedury (skoro twierdzisz że są takie
    > proste i czytelne)?

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_kre
    dyt.html